برگزیده ها
1400/12/9 دوشنبه
مراسم تکریم و معارفه ریاست دانشگاه پیام نور استان کرمان با حضور معاون پژوهش و فناوری دانشگاه پیام نور کشور برگزار شد
دکتر فاطمه معین الدینی به سمت سرپرست استان کرمان و رئیس دبیرخانه منطقه 8 کشور منصوب شد.

.

New Page 1

 به گزارش روابط عمومی دانشگاه، مراسم تکریم و معارفه ریاست دانشگاه پیام نور استان کرمان، با حضور دکتر محمد علی ابراهیمی، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه پیام نور کشور برگزار گردید و با حکم دکتر تقی زاده ریاست عالی دانشگاه پیام نور، فاطمه معین الدینی به سمت سرپرست دانشگاه پیام نور استان کرمان، سرپرست مرکز کرمان و رئیس دبیرخانه منطقه 8 کشور منصوب و از زحمات دکتر علیرضا محدثی زرندی و دکتر حسین رشیدی نژاد قدردانی به عمل آمد.

در این مراسم، دکتر ابراهیمی، ضمن تشکر از تلاش های دکتر محدثی در دوران تصدی این مسئولیت گفت : گردش نخبگان و مدیران امری طبیعی است و این تغییر و تحول سبب پویایی مجموعه خواهد شد و تغییر مدیران دلیل بر نقص و کاستی فرد نیست و انتصابات جدید، ادامه فعالیتها و خدمات مدیران قبلی خواهد بود.

ایشان پذیرش مسئولیت با وجود تنگناهای مالی و بودجه ای را امری جهادی و مستلزم تلاش بی وقفه دانست و ضمن تشکر از دکتر فاطمه معین الدینی به دلیل پذیرش این مسئولیت، برای وی آرزوی موفقیت نمود.

در ادامه این مراسم دکتر فاطمه معین الدینی، در سخنانی، ضمن قدردانی از ریاست عالی دانشگاه به دلیل اعتماد به ایشان و واگذاری این مسئولیت، مهارت افزایی، ایجاد فضای صمیمانه، استفاده از ظرفیت های همکاران علمی و اداری استان، حفظ کرامت و آرامش افراد، احیای تفکرات ارزشی و انقلابی و پاسخگویی در مقابل دانشجویان را از مهمترین برنامه های خود در دوران مسئولیت خویش بر شمرد.

گفتنی است در ابتدای این مراسم، حجه الاسلام پور محی آبادی مسئول نهاد رهبری استان، ضمن استناد به آیات قرآن هدف خلقت را حسن عمل و سبقت در کارهای خیر دانست و افزود: فاصله بین معارفه و تکریم، باید به خدمتگزاری بیشتر و حسن رفتار سپری شود و مدت مسئولیت در واقع، فرصت خدمتگزاری است  که باید به نحو احسن از آن استفاده شود.

لازم به ذکر است، دکتر فاطمه معین الدینی، دانشیار بخش زبان و ادبیات فارسی مرکز کرمان است که مسئولیتهایی نظیر: ریاست دانشگاه پیام نور استان کرمان و معاون دانشگاه پیام نور استان کرمان  را در سوابق اجرایی خود دارد.





 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر