برگزیده ها
1399/12/23 شنبه
بررسی عملکرد سال 99 و برنامه ریزی سال 1400 در جلسه روسای مراکز و واحدهای استان
تبدیل تهدیدها به فرصت در دوران کرونا/کسب موفقیت های مهم در بخش های مختلف

.

جلسه روسای مراکز و واحدها با حضور دکتر علیرضا محدثی زرندی رئیس دانشگاه پیام نور استان و مدیران ستادی با موضوع بررسی گزارش عملکرد سال 99 و برنامه ریزی برای سال آینده در قالب سیاست های کلان دانشگاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر علیرضا محدثی زرندی در این جلسه، فعالیتهای دانشگاه در سال 99را همراه با چالشهای ناشی از اپیدمی کرونا دانست و گفت:مهمترین بخشی که نیاز به توجه جدی داشت حوزه آموزش بود که با تلاش همکاران زیرساخت های سخت افزاری و نرم افزاری مربوط به کلاس های الکترونیکی فراهم شد و از نخستین روزهای سال 99 کلاس های الکترونیکی با حجم کاری مضاعف اساتید و سایر همکاران برگزارگردید.

وی ادامه داد: با تلاش و همدلی این تهدید به فرصت تبدیل شد و امروز زیر ساخت مناسبی برای آموزش استان شکل گرفته و بعلاوه صرفه جویی 100 درصدی در پرداخت های حق التدریس انجام پذیرفته ضمن اینکه از وجود همکاران علمی در امر تدریس استفاده بیشتری صورت گرفته است.

ایشان در خصوص امتحانات الکترونیکی هم گفت: برگزاری امتحانات برای اولین بار از حالت متمرکز کشوری به صورت استانی با زیرساخت نسبتا مناسب نیز اقدامی بی سابقه و در عین حال با ضریب اطمینان مناسبی بود که در سال 99 شکل گرفت.

رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمان به مسائل مالی دانشگاه هم اشاره کرد و افزود: علیرغم کاهش شدید اعتبارات در این حوزه با مدیریت مناسبی که صورت گرفت توانستیم از این مقطع عبور کنیم و با تلاش بخش های مالی و درآمد زایی توانستیم درآمد غیر شهریه ای معادل سال98 داشته باشیم.

وی همچنین از تلاش گسترده بخش های مختلف دانشگاه و به ویژه آموزش و روابط عمومی در خصوص اقدامات موثر جذب دانشجو تشکر کرد و گفت روند کاهش جذب دانشجو متوقف شده و امیدواریم بتوانیم این روند در سال های آینده افزایشی باشد.

دکتر محدثی، تکمیل برخی پروژه های عمرانی در شرایط مالی ویژه ای که سال 99 وجود داشت را یه اقدام مهم و موثر خواند و افزود:تکمیل سردرب مرکز کرمان، و تکمیل حصارهای واحدهای رودبار و کهنوج و ... از مهمترین این اقدامات بوده است.

در ادامه این جلسه، روسای مراکز و واحدها و مدیران ستادی به ارائه گزارشی از فعالیتهای سال 99 در حوزه فعالیت خود پرداختند.



 

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر