برگزیده ها
1399/11/13 دوشنبه
کارنامه ای درخشان دانشگاه پیام نور استان کرمان در عرصه آموزش الکترونیکی
تشکیل 6000 کلاس درسی/برگزاری 90،000 نفر آزمون پایان ترم /ثبت 1،500،000 پاسخ در سامانه امتحانات

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر علیرضا محدثی زرندی، دبیر منطقه 8 و رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمان با اعلام این خبر افزود:دانشگاه پیام نور در عرصه آموزش الکترونیکی در کشور پیشتاز است و در نیمسال قبل بیش از 6000 عنوان درسی به صورت الکترونیکی در استان کرمان ارائه شد و 16000 دانشجو در این کلاس ها شرکت کردند.

ایشان ادامه داد، برگزاری بیش از 90،000 نفر آزمون الکترونیکی یک رکورد در عرصه برگزاری امتحانات است که با تلاش اساتید و کارکنان و به ویژه، کادر مجرب فناوری دانشگاه شکل گرفته است. 

دبیر منطقه 8 دانشگاه پیام نورافزود: خوشبختانه دانشگاه پیام نور با زیر ساخت های پیشرفته و به روز خود در حوزه آموزش الکترونیکی، خدمات مطلوبی را به دانشجویان در فضای مجازی ارائه کرده است که موجب شد در راستای مهار کرونا حضور دانشجویان در دانشگاه به حداقل ممکن کاهش یابد.

وی تاکید کرد، کرونا نه تنها موجب توقف آموزش و یادگیری در دانشگاه پیام نور نشد، بلکه به توسعه هر چه بیشتر این دانشگاه در توسعه آموزش الکترونیکی در برگزاری کلاسها و آزمون های آنلاین کمک شایانی کرد.
گفتنی است، دانشگاه پیام نور به عنوان بزرگترین دانشگاه دولتی کشور، در زمینه آموزش الکترونیکی به عنوان یک برند شناخته شده است چرا که با توسعه زیرساخت های خود در زمینه آموزش مجازی و الکترونیکی به نسبت سایر دانشگاه ها، شرایط لازم را برای آموزش الکترونیکی بیش از ۴۰۰ هزار دانشجو فراهم ساخته است.

 

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر