برگزیده ها
1399/4/31 سه‌شنبه
رئیس منطقه 8 دانشگاه پیام نور خبر داد:
آغاز کلاس های الکترونیکی ترم تابستان از 30 تیر ماه

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر علیرضا محدثی زرندی رئیس دبیرخانه منطقه 8 دانشگاه پیام نور با اعلام این خبر گفت: تابستان امسال برای اولین بار دروس دانشجویان خودخوان نبوده و کلاس های درسی به صورت الکترونیکی برگزار می شود و بیش از 950 عنوان درسی برای دانشجویان استانهای کرمان، سیستان و بلوچستان و هرمزگان در سامانه آموزش مجازی منطقه8  به آدرس:  http://online.pnuk.ac.ir بارگذاری خواهد شد.
وی افزود: با توجه به تمدید زمان انتخاب واحد تا 27 تیر ماه،  کلاس های درسی از سی ام تیر ماه مانند ترم قبل در بستر نرم افزار adobe connect  برگزار می شود و اساتید می توانند ارزشیابی های مستمر برای امتحانات میان ترم و پایان ترم داشته باشند.
ایشان اساتید دانشگاه را مدافعان عرصه آموزش کشور در دوران شیوع ویروس کرونا خواند و افزود: از آنجا که بار اصلی آموزش و ارزشیابی درسی دانشجویان بر عهده اساتید بزرگوار می باشد، لازم است با همت مضاعف و استفاده حداکثری از زیر ساخت های الکترونیکی ایجاد شده، تلاش شود تا خللی در روند فعالیتهای آموزشی دانشگاه ایجاد نگردد و انشاا... از این دوران به سلامت عبور نماییم.
گفتنی است، راهنمای استفاده از کلاس های الکترونیکی و کلیه برنامه های لازم برای استفاده از این کلاس ها در بخش آموزش الکترونیکی سایت دانشگاه پیام نور استان کرمان به آدرس: http://kerman.pnu.ac.ir قابل دریافت است.  
  

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر