مراکز و واحدها
1398/8/12 یکشنبه
برگزاری محفل انس با قرآن در واحد ریگان
محفل نورانی انس با قرآن در دانشگاه واحد ریگان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی واحد ریگان، محفل انس با قرآن به همت کانون قرآن و عترت این واحد و با هدف ایجاد فرصتی برای بهره‌گیری هرچه بیشتر از گنجینه‌های الهی و نشر فرهنگ قرآنی با حضور قاریان برجسته دانشگاه برگزار شد.
در ادامه این مراسم، حجه الاسلام و المسلمین برزنگ امام جماعت دانشگاه ضمن تشکر از دانشجویان کانون قرآن و عترت دانشگاه،در سخنانی تصریح کرد: برگزاری این محافل برکات زیادی دارد که ترویج فرهنگ قرآنی و تدبر در آیات الهی مهم‌ترین آنها هستند، با ترویج قرآن در بین اقشار مختلف جامعه به ویژه در دانشگاه‌ها و در بین جوانان ضمن کسب آرامش درونی می‌توانیم در برابر معضلات اجتماعی ایمن شویم.
وی افزود: قرآن، الگوی بشر و کتابی برای تمام اعصار است و در تمام زمینه‌های زندگی بشری اعم از علم، فرهنگ، اجتماع، تربیت، معنویات و ... برنامه مدون دارد که عنایت و عمل به آیات الهی می‌تواند ما را سعادتمند سازد.
وی با بیان اینکه محفل نورانی انس با قرآن فضای دانشگاه را نورانی و روحانی خواهد کرد، ابراز داشت: برگزاری پیوسته این محافل در سطوح مختلف می‌تواند آثار معنوی کلام نور و ترویج فرهنگ قرآنی را به خصوص در بین دانشجویان به دنبال داشته باشد.

تمامی حقوق برای دانشگاه پیام نور محفوظ می باشد .

www.pnu.ac.ir