برگزیده ها
1398/10/30 دوشنبه
رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمان خبر داد:
برگزاری 30درصد آزمون های دانشگاه، به صورت الکترونیکی

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر علیرضا محدثی زرندی ضمن تشکر از تلاش های همکاران استان در برگزاری موفق امتحانات نیمسال اول 99-98، از برگزاری  بیش از 43000 نفر آزمون الکترونیکی و 120000 نفر آزمون کاغذی خبر داد و گفت: برگزاری این حجم از آزمون های استاندارد و الکترونیکی از ویژگی های منحصر به فرد دانشگاه پیام نور می باشد.
وی ضمن بیان اینکه 30 درصد آزمون های نیمسال جاری در استان کرمان به صورت الکترونیکی برگزار شده اند، صرفه جویی قابل ملاحظه ای در زمینه مصرف کاغذ و اعلام نتیجه آزمون بلافاصله پس از اتمام آزمون را از مهمترین مزایای این نوع آزمون ها برشمرد و گفت: امروزه در دنیا آموزش ترکیبی بعنوان رویکرد آموزشی برتر  مطرح است و دانشگاه پیام نور بعنوان یک دانشگاه پیشرو، همگام با این تحول جهانی در حال حرکت به سمت این رویکرد نوین است.
رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمان، گسترش آموزش الکترونیکی و دسترسی آسانتر دانشجویان به منابع درسی را از دیگر ویژگی های دانشگاه پیام نور عنوان کرد و افزود: دانشگاه پیام نور، علاوه بر امکانات آموزش حضوری، امکانات آموزش الکترونیکی خود را نیز گسترش داده و در بحث تولید محتوای دیجیتال، راه اندازی سیستم های آموزش بر پایه وب، تولید کتاب در قالب تلفن های همراه و برنامه کاربردی "پیام من" گامهای خوبی را برداشته که همگی نوید بخش افق های روشنی برای این دانشگاه در زمینه آموزش های نوین و غیر حضوری است. 
گفتنی است برنامه کاربردی "پیام من" امکان مشاهده نمرات، برنامه کلاسی دانشجو و آخرین تغییرات آن، دریافت آخرین اخبار دانشگاه، مشاهده تجهیزات آزمایشگاهی و امکان دریافت مقالات برای دانشجویان تحصلات تکمیلی و ... را برای دانشجو فراهم می نماید. 

تمامی حقوق برای دانشگاه پیام نور محفوظ می باشد .

www.pnu.ac.ir