اخبار
1397/8/12 شنبه
بازدید آقای دکتر محدثی رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمان از مرکز بم

دکتر علیرضا محدثی زرندی، ریاست دانشگاه پیام نور استان کرمان و رئیس دبیرخانه منطقه هشت به همراه جمعی از مدیران ستاد استان، از مرکز بم بازدید نمودند.

در این بازدید آقای دکتر محدثی با جناب آقای مهندس نیکزادی پناه، نماینده مردم بم و شهرستانهای شرق استان کرمان در مجلس شورای اسلامی،  فرماندار و سایر مسئولین محلی شهر بم، نشست صمیمی برگزار نموده و مسائل و مشکلات این مرکز را با حضور مسئولین عالی رتبه این شهرستان بررسی نمودند.

دراین نشست صمیمی که در دانشگاه پیام نور مرکز بم برگزارشد، دکتر محدثی به نقش کلیدی دانشگاه پیام نور در گسترش آموزش عالی ارزان و با کیفیت در نقاط محروم کشور اشاره نمود و افزود: منابع غنی درسی،  شیوه آموزشی ترکیبی و برگزاری  امتحانات استاندارد و متمرکز از ویژگی های منحصر به فرد دانشگاه پیام نور است و همین امر سبب گردیده فارغ التحصیلان دانشگاه پیام نور در آزمون های استخدامی و وکالت پیشتاز باشند.

رئیس دبیرخانه منطقه 8 دانشگاه کشور گفت: راه حل برون رفت از معضل بیکاری فارغ التحصیلان دانشگاهها، ارتباط با صنعت و تحصیل در رشته های مورد نیاز صنعت است و دانشگاه پیام نور پتانسیل خوبی در زمینه برگزاری دوره های آموزش های آزاد و کسب مهارت های لازم برای دانشجویان به منظور آماده سازی آنها برای ورود به بازار کار را دارد .

ایشان در ادامه بیان داشت: وجود منطقه ویژه اقتصادی و کارخانه خودرو سازی در بم  می تواند، زمینه  ارتباط هر چه بیشتر با صنعت را فراهم نماید و زمینه رشد علمی توام با یادگیری مهارت های عملی را فراهم نماید . 

در پایان این جلسه مهندس نیکزادی پناه و سایر مسئولین شهرستان ضمن ابراز خرسندی از این دیدار تاکید نمودند، همه تلاش خود را برای  حل مشکلات و افزایش امکانات لازم برای رفاه بیشتر دانشجویان این مرکز به کار خواهند بست .



تمامی حقوق برای دانشگاه پیام نور محفوظ می باشد .

www.pnu.ac.ir