برگزیده ها
1398/9/29 جمعه
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی:
چهارمین جشنواره تقدیر از برترین های علمی، فرهنگی و ورزشی و اختتامیه دومین المپیاد ورزشی دانشگاه
دانشگاه پیام نور در رتبه بندی های مطرح کشوری و جهانی جایگاه ویژه ای دارد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، چهارمین جشنواره تقدیر از یکصد دانشجوی برتر علمی، فرهنگی و ورزشی دانشگاه پیام نور استان کرمان به همراه تجلیل از برگزیدگان دومین المپیاد دانشجویی، با حضور دکتر محمدرضا پور ابراهیمی، نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، دکتر علیرضا محدثی زرندی رئیس دانشگاه پیام نور استان، حجه الااسلام پور محی آبادی مسئول دفتر نهاد رهبری دانشگاه، خانم دکتر صنعتی فرزند حاج محمد صنعتی خیِّر ورزشیار کشور، روسای مراکز و واحد و مدیران ستاد استان برگزار شد.
دکتر پور ابراهیمی در این مراسم، به تنوع اقدامات علمی و فرهنگی در دانشگاه پیام نور اشاره کرد و افزود: دانشگاه پیام نور اقدامات بسیار موثری در حوزه های مختلف انجام داده و با کسب رتبه های علمی خوب، جایگاه ویژه های در رتبه بندی های مطرح کشوری و جهانی قرار دارد.
ایشان دانشگاه پیام نور را پیشرو در عرصه فعالیت علمی کشور خواند و افزود: امروز باید توسعه کیفی در دستور کار باشد تا همچنان این دانشگاه بتواند با عمق بخشیدن به فعالیتهای علمی همچنان نقش پر رنگ و موثر خود را در ارائه آموزش عالی کشور داشته باشد.
 نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون اقتصادی مجلس، گریزی هم به مسائل اقتصادی کشور زد و ادامه داد: مشکات اقتصادی سالهای اخیر نتوانست مانع از رشد و پیشرفت جوانان کشور ما شود و همچمنان مسیر رشد و توسعه پیش پای جوانان کشور ما به ویژه نخبگان جوان دانشگاهی قرار دارد و امیدواریم با تلاش و مجاهدت شما جوانها همچنان روحیه اعتلای علمی و فرهنگی را که امروز در دنیا با افتخار از آن نام می بریم، به پیش ببریم.
همچنین در این مراسم حجه الاسلام پور محی آبادی در سخنانی توجه به هر سه بعد علمی، فرهنگی و دانشجویی توام با یکدیگر را از بایدهای اصلی دانشجوی موفق ذکر کرد و گفت:دانشجو نباید در یک عرصه رشد نماید و دیگر عرصه ها را رها کند و لذا در همین راستا، مقام معظم رهبری فرموده اند:دانشجوی موفق کسی است که هم خوب درس بخواند، هم خوب ورزش کند و هم خوب تهذیب نفس نماید.
گفتنی است، دکتر امین رستمی مدیر فرهنگی و دانشجویی استان نیز به بیان نحوه انتخاب دانشجویان برتر این دوره از جشنواره پرداخت و از میزبانی مراکز کرمان، سیرجان و رفسنجان در برگزاری مسابقات تنیس، فوتسال و والیبال دومین المپیاد ورزشی استان قدردانی نمود.
لازم به ذکر است، در پایان این مراسم ضمن اهداء تندیس و لوح تقدیر به برگزیدگان چهارمین جشنواره دانشجویان برتر و دومین المپیاد دانشجویی، از خیِّر ورزشیار کشور، حاج محمد صنعتی با حضور فرزندشان خانم دکتر صنعتی تجلیل  و از مساعدت ایشان در برگزاری برنامه مختلف ورزشی دانشگاه قدردانی شد.

تمامی حقوق برای دانشگاه پیام نور محفوظ می باشد .

www.pnu.ac.ir