آموزش
1398/6/25 دوشنبه
قابل توجه پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد دانشگاه
دستورالعمل ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون تحصیلات تکمیلی مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1398

1- زمانبندی ثبت نام:
 - ثبت نام غیرحضوری از تاریخ 24/06/98 لغایت 27/06/98
-مراجعه حضوری و تشکیل پرونده ازتاریخ 25/6/98 لغایت 3/7/98 
-درخواست مهمان از تاریخ 25/6/98 لغایت 2/7/98
-انتخاب واحد از تاریخ 25/6/98 لغایت 3/7/98
2- ثبت نام کلیه پذیرفته‌شدگان این دوره برای نیمسال اول 99-98 و به صورت غیرحضوری بوده و پذیرفته‌شدگان گرامی لازم است با مراجعه به سامانه گلستان به نشانی http://reg.pnu.ac.ir  از نحوه نام نویسی آگاهی یابند.
3-پذیرفته شدگان پس از ورود به سامانه در مهلت اعلام شده و با مطالعه صفحه ورودی می‌توانند با استفاده از شناسه کاربری و گذرواژه (که در صفحه اول سایت فوق الذکر در زمان ثبت نام اعلام می‌گردد) وارد سامانه آموزشی گلستان شوند.
4-پذیرفته‌شدگان لازم است اسکن مدارک ذیل را در قالب jpg یا jpeg و با حجم هر فایل حداکثر 250 کیلو بایت تهیه و در هنگام ثبت نام غیرحضوری بارگذاری نمایند. 
-تصویر صفحه اول و صفحه توضیحات شناسنامه
-تصویر کارت ملی (پشت و رو)
-عکس رنگی با زمینه روشن بدون کلاه و عینک (برای مراجعه حضوری 3 عدد)
-مدرک مشخص کننده وضعیت نظام وظیفه (ویژه آقایان)
-تصویر مدرک کارشناسی (برای دارندگان مدرک کارشناسی ناپیوسته لازم است مدرک کاردانی نیز ارائه گردد).
5-پذیرفته شده پس از ثبت نام اولیه و بارگذاری مدارک مورد نیاز جهت تشکیل پرونده در زمان تعیین شده به محل قبولی مراجعه و نسبت به تشکیل پرونده اقدام نماید. بدین منظور لازم است کاربران ارشد رایانه مراکز، نسبت به تعریف تاریخ مراجعه حضوری از طریق پردازش10650 (برنامه‌ریزی ترتیب پذیرش دانشجویان)، ساعت و مکان مراجعه با درج نشانی و شماره تلفن در سامانه آموزشی گلستان برای بازه زمانی 25/06/98 لغایت 03/07/98 اقدام نمایند. در برنامه‌ریزی پردازش 10650 لازم است دوره، مقطع و شماره مرکز تکمیل شود.
6-در هنگام مراجعه دانشجو اصل مدارک با اطلاعات بارگذاری شده در سامانه آموزشی گلستان مطابقت و تصویر (برابر اصل) آن در پرونده فیزیکی دانشجو درج می‌گردد و پس از آن کاربر خدمات آموزشی نسبت به تایید ثبت نام (پذیرش نهایی) درسامانه گلستان اقدام می‌نماید. پس از طی مراحل مذکور، امکان اخذ شماره دانشجویی، واریز شهریه و در نهایت انتخاب واحد دانشجو فراهم می‌گردد.
نکته مهم: ارائه اصل مدرک کارشناسی جهت بایگانی و درج در پرونده دانشجو الزامی است .
7-پذیرفته‌شدگانی که زمان اعلام نتایج اولیه و تکمیل فرم انتخاب رشته‌های تحصیلی اینترنتی، دانشجوی سال آخر شناخته می‌شوند لازم است میانگین کل واحدهای گذرانده براساس 0 تا 20 آنان تا تاریخ 30/11/97 ، با معدل ثبت شده در فایل اطلاعات سازمان سنجش آموزش کشور یکسان باشد، درصورت مغایرت از آنان ثبت نام موقت و مشروط به عمل آمده و وضعیت آنها حداکثر تا تاریخ 06/07/98 به مرکز سنجش و آزمون اعلام گردد.
8-پذیرفته شدگانی که درس‌های گذرانده در دوره‌های کارشناسی ارشد دارند و متقاضی تطبیق واحد هستند حداکثر تا پایان اولین نیمسال تحصیلی بعد از پذیرش، باید کارنامه ریزنمرات تایید شده درس‌هایی را که، تقاضای معادلسازی آن‌ها را داده‌اند به آموزش مرکز/ واحد ارائه نمایند.
9-پذیرفته‌شدگانی که درس‌های جبرانی (اعلام شده توسط گروه آموزشی) مربوط را در دوره کارشناسی نگذرانده‌اند موظف به انتخاب دروس جبرانی در اولین نیمسال تحصیلی ممکن می‌باشد.
10-پذیرفته‌ شدگان ‌لازم‌ است حداکثر‌ تا تاریخ ‌31/06/98 در مقطع قبل فارغ‌التحصیل شوند (ضوابط مندرج در بند 4 بخش ب دستورالعمل سازمان سنجش آموزش کشور). لازم ‌است از ثبت نام کسانی که تا زمان مقرر فارغ‌التحصیل نمی‌شوند، ممانعت به عمل آمده و فهرست آنان با قید تاریخ فراغت از تحصیل به اداره کل خدمات آموزشی ارسال شود.
11- براساس بند 6 بخش الف دستورالعمل سازمان سنجش آموزش کشور داوطلبانی که با استفاده از سهمیه رزمندگان و یا ایثارگران پذیرفته شده‌اند در زمان ثبت‌نام نیازی به ارائه تاییدیه سهمیه ثبت نامی از سوی ارگان ذی‌ربط ندارند و ملاک تایید سهمیه آنان همان عنوان سهمیه (سهمیه ثبت نامی) درج شده در فایل قبولی دانشگاه می‌باشد.
12- پذیرفته‌شدگانی که از معافیت تحصیلی نظام وظیفه استفاده می‌نمایند، باید از لحاظ مقررات وظیفه عمومی با توجه به بند 7 بخش ب و بند 3 بخش ﻫ  (تذکرات مهم‌) را دارا باشند.
13- اتباع غیرایرانی پذیرفته شده باید شرایط و ضوابط مندرج در بند 5 بخش ب دستورالعمل سازمان سنجش آموزش کشور  را دارا باشند.
14-دانشجویان می‌بایست اصل مدارک مورد نیاز را به همراه تصویر آن (جهت برابر با اصل نمودن) هنگام مراجعه حضوری به آموزش مرکز/ واحد ارائه نمایند.

فایل دستورالعمل ثبت نام دانشجویان کارشناسی ارشد

تمامی حقوق برای دانشگاه پیام نور محفوظ می باشد .

www.pnu.ac.ir