اخبار
1399/2/25 پنجشنبه
معاون اداری، مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور:
هیچ نیرویی در دانشگاه پیام نور تعدیل نمی شود/ تشکیل کارگروه منابع انسانی در استانها
معاون اداری،مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور گفت: هیچ نیرویی در دانشگاه تعدیل نمی شود اما دانشگاه بسترهای لازم را برای آن دسته از نیروهایی که متقاضی انتقال به دیگر دستگاه ها هستند، فراهم کرده است.
به گزارش اداره کل روابط عمومی، دکتر حسن علیزاده با عنوان اینکه متاسفانه برداشت های نادرست از ایجاد ظرفیت انتقال نیروها به سایر دستگاه ها موجب گسترش بی انگیزگی در مجموعه می شود، اظهار داشت: دانشگاه به هیچ عنوان نیروهای خود را تعدیل نمی کند اما ساماندهی در دستور کار است و بستر انتقال نیروهای دانشگاه به سایر دستگاه ها  یا مراکزی که نیاز نیرو دارند در صورت تقاضای خود افراد فراهم شده است.
وی به حضور نیروهای با سابقه 35 سال در دانشگاه اشاره کرد و گفت: باید شرایطی را فراهم کنیم که طبق آیین نامه بتوانیم بسترهای بازنشستگی این نیروها را نیز فراهم کنیم.
معاون اداری، مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور از تشکیل کارگروه منابع انسانی در استانها با هدف تکریم ارباب رجوع خبر داد و گفت: همه امور مربوط به بخش اداری به استانها واگذار شده و به زودی همه همکاران اداری و علمی می توانند امور خود را از طریق استان خود پیگیری کنند .
دکتر حسن علیزاده افزود: دانشگاه پیام نور دارای بدنه بسیار بزرگی است که باید  روی پای خود بایستد و از محل درآمدهای اختصاصی و کاهش هزینه ها حقوق اعضای علمی و اداری را تامین کند.
وی افزود: دانشگاه پیام نور طی سال ۹۷ توانست تمامی بدهی ها را تسویه کرده و تراز مالی را در سال ۹۸ تثبیت کند.
وی با اشاره به تغییرات جدید در مصوبه وزارت علوم مبنی بر لزوم همسان سازی حقوق ها و همچنین شیوع بیماری کرونا که اقتصاد کشور را با مشکلاتی مواجه کرده افزود: اکنون در برهه ای هستیم که تمام مجموعه دانشگاه باید همکاری کنند و با افزایش درآمدهای اختصاصی و کاهش هزینه ها در این زمینه راهگشا باشند.
وی با عنوان اینکه باید تدابیر جدیدی در سال ۹۹ در این زمینه ارائه شود، افزود: دانشگاه در زمینه انتقال نیروهای متقاضی نیز ظرفیت سازی کرده و در این زمینه به طور کامل همکاری های لازم صورت خواهد گرفت.

تمامی حقوق برای دانشگاه پیام نور محفوظ می باشد .

www.pnu.ac.ir