مراکز و واحدها
1398/9/28 پنجشنبه
به مناسبت 27آذر روز وحدت حوزه و دانشگاه صورت گرفت:
دیدارکارکنان ودانشجویان واحد ریگان با امام جمعه این شهرستان

به گزارش روابط عمومی واحد ریگان، به مناسبت 27 آذر روز وحدت حوزه و دانشگاه، رئیس و کارکنان و جمعی از دانشجویان بسیجی واحد ریگان با حجه الاسلام والمسلمین رنجبر ماهانی  امام جمعه این شهرستان دیدار و گفتگو کردند. 
در این دیدار زیدآبادی رئیس واحد ریگان ضمن تبریک هفته وحدت حوزه و دانشگاه با اشاره به بیانات رهبری پیرامون  وحدت حوزه و دانشگاه گفت: پیوند دوستی و تفاهم دانشگاهیان با روحانیون و طلاب علوم اسلامی و قیام شجاعانه در مقابل انحرافات، دسیسه و توطئه های دشمن در این دو سنگر مهم یک ضرورت انکار ناپذیر است و نخبگان دانشگاهی در کنار علمای حوزوی در خصوص بصیرت افزایی و معرفت ارزش های دینی نقش برجسته ای داشته که تضمین کننده آینده روشن انقلاب اسلامی، نابود کننده فتنه ها و سیاست های دشمنان است.
در ادامه حجت الاسلام رنجبر ماهانی  امام جمعه شهرستان ضمن بیاناتی با اشاره  به سالروز شهادت دکتر مفتح پرچمدار وحدت حوزه و دانشگاه و اهمیت این وحدت ، اهداف این وحدت را وحدت در علم و تقرب به خدا در تعلیم و تعلم عنوان کرده و اظهار امیدواری کرد رویه موجود در حوزه ها در دانشگاه های کشور  نیز اجرا شود  و  جا دارد حوزه و دانشگاه با استفاده از نقاط قوت هم در روش های آموزشی و پژوهشی با هم همکاری بیشتری نمایند.
رنجبر ماهانی  هدف از تحصیل علم را علم آموزی برای خدمت به جامعه عنوان کرده و تحصیل برای دریافت مدرک را نکوهش کرده و داشتن اخلاق اسلامی را لازم دانست و افزود تحصیل علومی در حال حاضر مفید هستند که کمکی برای تولید،اشتغال و رونق اقتصادی کشور باشند.
وی در ادامه با تقدیر از دانشگاه  جهت همکاریهای انجام شده در سطح شهرستان در امورات فرهنگی وآسیب های اجتماعی، از حضار خواست که در صفای دل بکوشند و هدف اصلی خود را پرورش دانشجویان، طلاب و جوانان با ایمان بدانند

 

تمامی حقوق برای دانشگاه پیام نور محفوظ می باشد .

www.pnu.ac.ir