فرهنگی
1397/12/4 شنبه
با استقبال گرم دانشگاهیان پیام نور سیرجان
عطر خوشبوی شهید دانشگاه پیام نور را فراگرفت

دانشگاهیان سیرجان ساعتی را در کلاس درس یک شهید مدافع حرم گذراندند.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور سیرجان، پیکر مطهر مدافع حرم، شهید وحید یوسفی همزمان با وقت اذان ظهر وارد این دانشگاه شد تا دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی و جمعی از شهروندان سیرجانی، نماز ظهر و عصر را در جوار این پیکر پاک، به جماعت اقامه کنند.
بر پایه این گزارش در ویژه برنامه ای که به افتخار حضور این شهید عزیز در دانشگاه پیام نور سیرجان برگزار شد حجت الاسلام متقی فر عضو هیأت علمی و امام جماعت این دانشگاه طی سخنان بسیار کوتاهی به تبیین عظمت و جایگاه شهدا در زمین و آسمان پرداخت.
این گزارش می افزاید حجت الاسلام کرمی پور معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان سیرجان نیز کرامات و فضائلی از شهدای مدافع حرم و خانواده های بزرگوار آنها را بیان کرد.
در پایان این ویژه برنامه که با مرثیه سرای همراه بود، حاضران از تابوت شهید تبرک جستند و آن را تا خروجی دانشگاه بدرقه کردند.
گفتنی است شهید مدافع حرم «وحید یوسفی» متولد سال 1365 و از رزمندگان تیپ «فاطمیون»، 16 اردیبهشت سال 1395 در منطقه «تدمر» سوریه به شهادت رسید و پیکر مطهرش بعد از شهادت مفقود شد.
پیکر این شهید جاوید الاثر سیرجان در ماه های اخیر تفحص شد و پس از دو سال چشم انتظاری به آغوش خانواده در زادگاهش شهرستان سیرجان بازگشت.
قرار است پیکر این شهید مدافع حرم پس از اقامه نماز جمعه این هفته بر دستان مردم سیرجان تشییع و در گلزار شهدای این شهرستان به خاک سپرده شود.







 

تمامی حقوق برای دانشگاه پیام نور محفوظ می باشد .

www.pnu.ac.ir