مراکز و واحدها
1398/9/20 چهارشنبه
مراسم تودیع و معارفه دبیرکانون هلال احمر دانشگاه پیام نور واحد راین
مراسم تودیع و معارفه دبیرکانون هلال احمر واحد راین صبح امروز با حضور رییس جمعیت هلال احمر شهر راین ،مسئول امور فرهنگی دانشگاه و اعضاء کانون هلال احمر در دانشگاه برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه ،در این مراسم با صدور حکمی از سوی رییس جمعیت هلال احمر راین، خانم محدثه قنبری به عنوان دبیر جدید کانون دانشجویی هلال احمر واحد راین معرفی و از تلاش های خانم محدثه ابراهیمی دبیر سابق این کانون تقدیر گردید.
در ابتدا این نشست آقای محمدی رییس جمعیت هلال احمر شهر راین طی سخنانی ضمن قدردانی از زحمات دبیر اسبق کانون به نقش کانون هلال احمر در تقویت روحیه احسان و فداکاری دانشجویان اشاره و دانشجویان امدادگر را نماد ایثار و فتوت درخدمت داوطلبانه و از خودگذشتگی نسبت به هم نوع دانست.
در ادامه محمدی ضمن تاکید برنقش دانشگاه در اصلاح اندیشه و تولیدفکر، از مشارکت فعالانه،خلاقانه و دلسوزانه دانشجویان و همکاری و تعامل مسؤولان دانشگاه در اجرای فعالیت های انجام شده با این کانون تقدیر نمود.
همچنین دبیر پیشین کانون هلال احمر ضمن قدردانی از حمایت مسؤولان در انجام فعالیت های انجام شده توسط کانون و آرزوی موفقیت برای دبیر جدید،موفقیت کانون دانشجویی هلال احمر را مرهون ارزشمندترین سرمایه یعنی همفکری،همدلی و هم اندیشی با سایر دانشجویان دانست.
در پایان این نشست نیز از اعضای فعال کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه تشکر و قدردانی به عمل آمد.

تمامی حقوق برای دانشگاه پیام نور محفوظ می باشد .

www.pnu.ac.ir