مراکز و واحدها
1397/11/9 سه‌شنبه
برگزاری مراسم تکریم و معارفه، رئیس مرکز کرمان
آقای دکتر رشیدی نژاد به سمت سرپرست مرکز کرمان منصوب و از زحمات آقای دکتر فرهادیان تقدیر شد.
مراسم تکریم از آقای دکتر محمود فرهادیان و معارفه آقای دکتر حسین رشیدی نژاد به عنوان سرپرست مرکز کرمان صبح امروز با حضور دکتر علیرضا محدثی زرندی رئیس دانشگاه پیام نور استان، حجه الاسلام پور محی آبادی مسئول دفتر نهاد رهبری، مدیران ستادی، اعضاء هیات علمی و کارکنان ستاد و مرکز کرمان برگزار شد .
به گزارش روابط عمومی دانشگاه در مراسم تکریم و معارفه سرپرست مرکز کرمان، حجه الاسلام پور محی آبادی مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه پیام نور استان کرمان با اشاره به ایام فاطمیه و ویژگیهای حضرت زهرا (س)، اظهار داشت: حضرت فاطمه سلام الله علیها در دین اسلام جایگاه بسیاری رفیعی دارد و به ویژگی های متعددی ممتاز است.
در ادامه این مراسم دکتر علیرضا محدثی  رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمان، ضمن تبریک سالگرد چهل سالگی انقلاب در سخنانی از زحمات چند ساله آقای دکتر محمود فرهادیان تشکر کرد و گفت: سه اصل  « مقبولیت، مشروعیت و مشارکت » برای پیشبرد اهداف یک مجموعه و رسیدن به یک توسعه پایدار، مهم و دخیل هستند.
رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمان ادامه داد: یک نوع مشروعیت ناشی از نظر جمعی و دورن سازمانی است که می تواند منجر به شایسته سالاری شود و زمینه تحقق اهداف و برنامه های دانشگاه را فراهم نماید.
وی سپس، توجه به خرد جمعی و استفاده از نظرات همکاران در اتخاذ تصمیمات مهم و اثرگذار در انتصاب افراد را یادآور شد و افزود: در نظر جمعی احتمال خطا کمتر است و تلاش می کنیم که تصمیمات در مجموعه دانشگاه با، نگاه جمعی اتخاذ شود.
رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمان با اشاره به ویژگیهای مدیریتی دکتر محمود فرهادیان رئیس سابق مرکز کرمان گفت: صداقت دکتر فرهادیان در مجموعه بر کسی پوشیده نیست و خدمات ارزنده ای در دوران تصدی مسئولیت ایشان انجام شده است.
دکتر علیرضا محدثی زرندی، سپس به معرفی آقای دکتر رشیدی نژاد پرداخت و گفت: ایشان از پیشکسوتان دانشگاه می باشند که رئیس استان و رئیس مرکز کرمان از جمله مهمترین سوابق مدیریتی ایشان است و به پشتوانه تجربه ارزشمند و برخورداری از مقبولیت عمومی در بین همکاران علمی و اداری، می توانیم شاهد اقدامات موثر در دوران ریاست ایشان باشیم.
همچنین در این مراسم دکتر محمود فرهادیان رئیس سابق مرکز کرمان گفت: باید با همدلی و همکاری  و دست در دست هم داده ودر خدمت مجموعه دانشگاه ودانشجویان باشیم.
وی افزود: وظیفه اصلی ما خدمت است و باید  فضای رقابت به فضای خدمت تبدیل شود.
 رئیس سابق مرکز کرمان گفت: امروز باید همدلی ها بیشتر شود و  در جهت پیشرفت و اعتلای دانشگاه  تلاش شود .
دکتر فرهادیان افزود: تلاش کردیم که فعالیت ها وکارهای در دانشگاه برای رضای خدا انجام شود.
دکتر حسین رشیدی نژاد سرپرست مرکز کرمان نیز گفت: دعا می کنم که از عهده این مسئو لیت مهم برآیم و مهم آن  است، که آنچه بر عهده انسان گذاشته می شود ،بدون نگاه خاص دنبال کند.
دکتر رشیدی نژاد، ایجا فضای با نشاط وهمدلی ، تعامل با ستاد استان، بر گزاری کار گاههای مهارت افزایی برای اعضای هیئت علمی وکار کنان ، قرار داد تفاهم نامه با سایر ادارات در جهت اعتلای مجموعه دانشگاه، فراهم کردن بستر فعالیت های فرهنگی واجتماعی، برگزاری کارگاههای موثر برای دانشجویان ، تشکیل انجمن های علمی وفرهنگی دانشجویان ،احیاء مرکز مشاوره وکار آفرینی وتلاش برای افزایش درآمد غیر شهریه ایی را از مهمترین بر نامه های خود عنوان کرد.
گفتنی است: در پایان این مراسم با اهداء لوح از زحمات آقای دکتر فرهادیان تقدیر و حکم انتصاب آقای دکتر رشیدی به وی تحویل شد.










 

تمامی حقوق برای دانشگاه پیام نور محفوظ می باشد .

www.pnu.ac.ir