برگزیده ها
1397/11/2 سه‌شنبه
رونمایی از پوستر بیست و سومین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان دانشگاه
با حضور مدیر کل فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه:
طی مراسمی با حضور دکتر ناصر محمدی مدیر کل فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه،دکتر علیرضا محدثی زرندی رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمان ، مدیران ستادی و عوامل اجرایی دبیرخانه این جشنواره از پوستر بیست و سومین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان دانشگاه رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، آقای دکتر امین رستمی،مدیر امور فرهنگی و دانشجویی دانشگاه پیام نور استان کرمان و مسئول اجرایی بیست و سومین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه در این مراسم طی سخنانی ضمن تشکر از همکاران سازمان مرکزی که میزبانی این جشنواره را به استان کرمان سپردند، ابراز امیدواری کرد، این جشنواره فرصتی باشد برای اینکه دانشجویان بتوانند از نسیم عطرآگین قرآن بهره مند شوند.
آقای دکتر رستمی، همچنین به تشریح  اقدامات صورت گرفته در دبیرخانه این جشنواره پرداخت و گفت : سامانه ای به آدرس quranst.pnu.ac.irبرای ثبت نام دانشجویان در نظر گرفته شده و خدمات نوینی مانند، طراحی یک تقویم اجرایی برای راهنمایی  دانشجویان و ارائه یک برنامه مشخص برای هر فرد برای اولین بار در این سامانه بارگزاری گردیده است.
ایشان به سایر بخشهای این سایت هم اشاره نمود و گفت : از دیگر قسمت های این سامانه می توان به قسمت اخبار و اطلاعیه های جشنواره، بخش آئین نامه جشنواره و ... اشاره نمود که دانشجو از آخرین اخبار جشنواره آگاهی یابد.
امین رستمی افزود: برای پر رنگ شدن این جشنواره در جامعه مجازی از هشتک "رویداد بیست-سه"  استفاده شده است و برای اینکه ارتباط زنده تری با مخاطب برقرار گردد برای هر یک از مسابقات این جشنواره یک طیف رنگی در نظر گرفته شده است به عنوان مثال طیف رنگی قرمز برای مسابقات آوایی در انتخاب شده است، در واقع هر رنگ ماهیت یک قسمت از مسابقه را یدک می کشد.
دبیر اجرایی این جشنواره ادامه داد: سامانه پیامکی و سامانه تلفن گویا نیز برای راهنمایی بهتر و بیشتر مخاطبین این جشنواره  در نظر گرفته شده است و برای تسهیل و ارتباط موثرتر از اینفوگراف استفاده شده است.
مسئول اجرایی بیست و سومین جشنواره قرآن وعترت دانشگاه از تمهیدات لازم برای تسهیل ثبت نام دانشجویان در این دوره از مسابقات خبر داد و گفت: برای راحتی ثبت نام دانشجویان در سامانه، فرم هایی طراحی گردید و در امتحانات پایان ترم بین دانشجویان متقاضی و مشتاق توزیع گردید پس از تحویل فرم ها، همکاران فرهنگی شخصآ نسبت به ثبت مشخصات فرم ها اقدام می نمایند و همچنین از بین دانشجویان شرکت کننده در این جشنواره برای تشویق دانشجویان جهت ثبت نام در سامانه با اداره اوقاف مذاکره شد که برای دانشجویان صرف ثبت نام در سامانه برای سفر به مشهد مقدس به صورت رایگان سهمیه در نظر گرفته شود.










 

تمامی حقوق برای دانشگاه پیام نور محفوظ می باشد .

www.pnu.ac.ir