برگزیده ها
1399/1/19 سه‌شنبه
سامانه آموزش آنلاین دانشگاه پیام نور استان کرمان راه اندازی گردید.
برگزاری کلاسهای دروس نظری دانشجویان به صورت الکترونیکی از 23 فروردین
آدرس سامانه: online.pnuk.ac.ir
راهنمای ورود به سامانه، برنامه زمانبندی ارایه دروس و سایر اطلاعات مورد نیاز در پورتال استان به آدرس: kerman.pnu.ac.ir
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، صبح امروز کارگاه آموزشی آشنایی با سامانه آموزش آنلاین دانشگاه پیام نور استان کرمان، توسط ریاست دانشگاه پیام نور استان آقای دکتر علیرضا محدثی ویژه اعضای محترم هیات علمی دانشگاه، برگزار و این سامانه کار خود را رسما آغاز نمود.
دکتر علیرضا محدثی زرندی، ضمن اعلام برگزاری کلاسهای حضوری دانشجویان به صورت آنلاین از 23 فروردین ماه گفت : دانشجویان برای ورود به سامانه لازم است در تاریخ و ساعت برگزاری کلاس طبق برنامه اعلام شده، از طریق لینک معرفی شده برای هر درس که در برنامه کلاسی ارائه شده وارد کلاس آنلاین شود، کدکاربری و رمز عبور هم شماره دانشجویی و کدملی دانشجو خواهد بود.
ایشان ادامه داد: در این مرحله 200 عنوان درسی ویژه دانشجویان مقطع کارشناسی، طبق برنامه مندرج در سایت kerman.pnu.ac.ir  برگزار خواهد شد و دروس مقطع کارشناسی ارشد و دروس باقی مانده مقطع کارشناسی در حال برنامه ریزی  بر اساس همین سامانه بوده و به تدریج اطلاع رسانی خواهد شد.
رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمان خاطرنشان کرد: دروسی که دانشجو از قبل به صورت الکترونیکی در زمان انتخاب واحد خود اخذ نموده، ارتباطی به این سامانه ندارد و طبق روال گذشته، در سامانه آموزش الکترونیکی دانشگاه پیام نور کشور به آدرس lms.pnu.ac.ir  ارائه می گردد.
دکتر محدثی در خصوص دروس عملی و آزمایشگاهی هم گفت: کلاسهای آزمایشگاهی، کارگاهی وتربیت بدنی دانشجویان نیز پس از زمان بازگشایی دانشگاه ها طبق اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا، به صورت حضوری برگزار خواهد شد و دانشجویان گرامی در این خصوص دغدغه ای نداشته باشند.
ایشان با تاکید بر دریافت روزانه اخبار و اطلاعات مرتبط با دروس الکترونیکی دانشگاه از طریق سایت دانشگاه به آدرس kerman.pnu.ac.ir یا سایر شبکه های اجتماعی دانشگاه به آدرس kermanpnuk@ از دانشجویان خواست، با شرکت فعال در کلاس های الکترونیکی ضمن حفظ سلامت خود و جامعه از بستر ایجاد شده در جهت فراگیری حداکثری دروس خود اقدام نمایند.

 

آدرس سامانه آموزش مجازی استان:online.pnuk.ac.ir

برنامه ارائه درس  اینجا کلیک نمایید.

تمامی حقوق برای دانشگاه پیام نور محفوظ می باشد .

www.pnu.ac.ir