اخبار
1398/9/3 یکشنبه
درخشش دانشجویان دانشگاه پیام نور در عرصه تالیف کتاب
تالیف 5 کتاب حقوقی توسط دانش آموخته واحد انارِ استان کرمان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، آرزو عامری دانش آموخته رشته حقوق دانشگاه پیام نور واحد انار استان کرمان، موفق به چاپ 5 کتاب در زمینه های حقوقی در سال جاری شد.
کتابهای ارث دیه، نحله و اجرت المثل، جرم فحشا در فضای مجازی، جایگاه پلیس در پیشگیری از جرایم سایبری و اینترنتی و پیشبرد اهداف پیشگیرانه از ارتکاب جرم در سازمان قضایی نیروهای مسلح عنوان پنج کتابی است که این پیام نوری موفق تالیف نموده است.
ایشان همچنین نویسنده ۹ مقاله حقوقی می باشد که درکنفراس های معتبر داخلی، مجلات علمی، پژوهشی و سایت های معتبر حقوقی نمایه و به چاپ رسیده اند.
 گفتنی است این نویسنده جوان، دانشجوی ورودی مهر ماه سال ۹۵ دانشگاه بوده که  درسال 98 فارغ التحصیل شده و در حال حاضر در مقطع کارشناسی ارشد رشته جزا و جرم شناسی مشغول به تحصیل است.
آرزو عامری موفقیت خود را مدیون اساتید واحد انار، نظیرِ دکتر احمدی، استاد حسن سلیمی، استاد محمدعلی سلیمی، سرکار خانم شکاریان و راهنمایی های خوب و سازنده کارکنان آموزش این واحد می داند و قدردان زحمات همسر گرامی اش که با وجود فرزند خردسال همواره یاور او در مسیر موفقیت بوده، می باشد.
ایشان منابع غنی درسی دانشگاه پیام نور را ازدیگر عوامل موفقیت خود می داند و به دانشجویان رشته حقوق توصیه می نماید:کتاب های دانشگاه پیام نور را به صورت دقیق مطالعه نمایید چرا که سبب بالا رفتن سطح علمی و افزایش توان استدلال شما در زمینه های حقوقی می شوند.

تمامی حقوق برای دانشگاه پیام نور محفوظ می باشد .

www.pnu.ac.ir