اخبار
1398/9/6 چهارشنبه
در جلسه پیگیری تفاهم نامه پیشگیری از آسیب های اجتماعی ناجا با دانشگاه پیام نور عنوان شد:
آموزش مستمر با محوریت کانون های فرهنگی هنری دانشگاه، نقش موثری درکاهش آسیب های اجتماعی دارد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، جلسه پیگیری مفاد تفاهم نامه فی مابین دانشگاه پیام نور استان کرمان و نیروی انتظامی استان صبح امروز با حضور دکتر میر حبیبی معاون دانشگاه، دکتر رستمی مدیر فرهنگی و دانشجویی استان و جناب سرهنگ تهامی جانشین معاونت اجتماعی ناجای استان و همکاران ایشان برگزار شد.
دکتر محسن میر حبیبی، به نقشِ آموزش در کاهش آسیب های اجتماعی اشاره کرد و افزود: دانشگاه پیام نور به لحاظ زیر ساختی و توان اجرایی، همایش های متعددی برگزار نموده و می تواند با برگزاری کارگاههای آموزشی و همایش های استانی و ملی نقش موثری در آموزش به دانشجویان و به تبع آن جامعه داشته باشد.
ایشان به گستردگی دانشگاه پیام نور در شهرهای مختلف استان اشاره کرد و افزود: در برخی شهر های استان تنها مرکز آموزش عالی دانشگاه پیام نور است و این می تواند امکان آموزش های لازم توسط پلیس ناجا را به جامعه هدف،آسان نماید. 
گفتنی است تاکید بر استفاده از مراکز مشاوره دانشگاه، برپایی نمایشگاه با موضوع آسیب های اجتماعی نظیر اعتیاد، تاسیس کانون های فرهنگی با محوریت فعالیت در زمینه های اجتماعی ، تولید محتوای آموزشی و نشر آن در فضای مجازی، تعریف طرح های پژوهشی و استفاده از پتانسیل اساتید از جمله محورهای مهمی بود که در زمینه کاهش آسیب های اجتماعی مورد بحث قرار گرفت و بر اجرایی شدن آنها با توجه به نیاز و امکانات طرفین تاکید شد.
لازم به ذکر است این تفاهم نامه، با موضوع:" راهکارهای کاهش و پیشگیری از آسیب های اجتماعی" مهر ماه سال جاری به امضاء رئیس دانشگاه پیام نور استان و فرماندهی ناجای استان رسیده است.

تمامی حقوق برای دانشگاه پیام نور محفوظ می باشد .

www.pnu.ac.ir