مراکز و واحدها
1397/9/11 یکشنبه
برگزاری کارگاه آموزشی معیارهای انتخاب همسر در مرکز کرمان

کارگاه آموزشی«معیارهای انتخاب همسر»به همت مرکزمشاوره دانشگاه پیام نور مرکز کرمان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، محبوبه اسدی مسئول مرکز مشاوره  مرکز کرمان گفت: خانواده یکی از مهم ترین و اصلی ترین نهادهای اجتماعی است که اساس و ارکان هر جامعه‌ای بر آن قرار دارد و ازدواج  بر اساس معیارهای صحیح می تواند نقش بسزایی در تحکیم بنیان این نهاد مقدس ایفا کند.

مسئول مرکز مشاوره مرکز کرمان تصریح کرد: ازدواج مهمترین فصل کتاب زندگی انسان است و ازدواج موفق، زمینه تکامل مادی و معنوی افراد خانواده را فراهم می‌سازدو  شکست در ازدواج موجب بسیاری از مشکلات روحی و روانی می‌شود.

وی افزود:امروز برای دختر و پسر لازم است، قبل از ازدواج خودشناسی داشته باشند و در مورد ویژگی‌های اخلاقی، شخصیتی، استعدادها، ضعف‌های خود آگاهی و شناخت کسب نماید وبا شناخت کامل ازدواج کنند.

وی با اشاره به اینکه، اهمیّت و ضرورت آشنایی جوانان با مهارت های پیش از ازدواج گفت: مرکز مشاوره دانشگاه با همکاری انجمن علمی روانشناسی، کارگاه آموزشی «آشنایی با معیارهای انتخاب همسر» را در همین راستا برگزار کرد.

مسئول مرکز مشاوره مرکز کرمان گفت:این کارگاه با حضور اساتید مجرب مشاوره بر گزار می شود ودانشجویان در این کارگاه با شرایط و ویژگی های فردی و معیارهای درست و نادرست انتخاب همسر آشنا می شوند تا با در نظر گرفتن ملاک های معقول تر، با مشکلات و ناسازگاری های کمتری مواجه شوند و زندگی مشترک  موفق و پایدارتری را تجربه نمایند.


 

تمامی حقوق برای دانشگاه پیام نور محفوظ می باشد .

www.pnu.ac.ir