اخبار
1398/10/24 سه‌شنبه
برگزاری مراسم بزرگداشت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در مرکز کرمان
مراسم بزرگداشت سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش با حضور مسئولین ،دانشجویان و اساتید در مسجد دانشگاه پیام نور مرکز کرمان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه در این مراسم سردار حسنی سعدی از یادگاران دوران دفاع مقدس با اشاره به ویژگیهای شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی گفت: حاج قاسم سلیمانی دارای ابعاد شخصیتی گسترده‌ای است که نسل جوان امروز باید با این شخصیت و اقدام‌های ایشان بیشتر آشنا شوند. 
وی با بیان اینکه شهید سلیمانی نماد مبارزه با کفر و استکبار بود، گفت: آن شهید بزرگوار درتمامی کارها همواره رضایت الهی را در نظر می گرفت و دنیا در نظر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بسیار کوچک و بی ارزش بود.
 سردار حسنی سعدی افزود: احترام به ایثارگران وخستگی ناپذیر بودن از ویژگیهای دیگر شهید حاج قاسم سلیمانی بود.
وی افزود:حاج قاسم سلیمانی، سال ها به دنبال شهادت بود که سرانجام بعد از سال ها مجاهدت مخلصانه و شجاعانه در میدان های مبارزه با شیاطین و اشراری همچون آمریکا به درجه رفیع شهادت نائل گشت.
در این مراسم دکتر علیرضا محدثی رئیس دانشگاه پیام نور استان ، حجت الاسلام پور محی آبادی مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه پیام نور استان ،معاون ،مدیران ،کارکنان استان و دکتر حسین رشیدی نژاد رئیس مرکز و معاونین ومدیران وکارکنان مرکز حضور داشتند. 
همچنین در این مراسم یاد و خاطره جان باختن تعدادی از شرکت‌کنندگان در مراسم تشییع پیکر شهیدحاج قاسم سلیمانی در کرمان و سانحه سقوط اندوه‌بار هواپیمای مسافربری اوکراینی گرامی داشته شد.
این مراسم با مداحی یکی از مداحان اهل بیت همراه بود و در پایان این مراسم حضار ،مهمان سفره با بر کت شهدا بودند.

تمامی حقوق برای دانشگاه پیام نور محفوظ می باشد .

www.pnu.ac.ir