اخبار
1398/7/18 پنجشنبه
با حضور دکتر فدایی استاندار کرمان:
ساختمان آموزشی شماره۲ مرکز بافت افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، صبح امروز با حضور  آقای دکتر فدایی استاندار کرمان ، دکتر محسنی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور، مهندس بختیاری نماینده مردم بافت، رابر و ارزوییه در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولین شهرستان بافت، ساختمان آموزشی  شماره۲ مرکز بافت با  زیر بنای 1280 متر مربع افتتاح گردید.
دکتر محسنی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور از زحمات و تلاش های رئیس و کارکنان مرکز بافت برای تکمیل و بهربردای از این مجتمع آموزشی قدردانی نمود و اظهار داشت : امروزه  دانشگاه پیام نور از نظر علمی و خدمات رسانی به دانشجویان در جایگاه ممتازی قراردارد.
در ادامه این مراسم، معاون آموزشی دانشگاه، از بخشهای مختلف دانشگاه  و  مجتمع فرهنگی در حال ساخت این مرکز بازدید نمود و سپس در نشست صمیمی با کارکنان به سئوالات آنان پاسخ داد.
همچنین دکتر اکبر رضایی رئیس مرکز بافت، در سخنانی خواستار اختصاص بودجه جهت اتمام پروژه مجتمع فرهنگی و افزایش رشته های کارشناسی ارشد این مرکز شد .
لازم به ذکر است مجتمع آموزشی مرکز بافت، کار ساخت آن در سال 1388 آغاز و بیش از 12 میلیارد ریال برای ساخت آن هزینه شده است.  

تمامی حقوق برای دانشگاه پیام نور محفوظ می باشد .

www.pnu.ac.ir