اخبار
1398/8/13 دوشنبه
معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه عنوان کرد:
رشد ۱۰۰ درصدی دانشجویان در بیست و سومین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه پیام‌نور

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر محمد هادی  امین ناجی  در حاشیه نشست صمیمی با مدیران فرهنگی دانشگاه‌های پیام نور سراسر کشور در دانشگاه پیام نور استان کرمان از رشد 100 درصدی دانشجویان شرکت کننده در جشنواره بیست و سوم قرآن خبر داد و گفت: به دنبال افزایش کمی و کیفی  جشنواره قرآن و عترت در  سال آینده هستیم و افزایش تعداد کانون‌های قرآن و عترت برای گسترش فرهنگ و اقامه قرآن کریم در دانشگاه ها امری ضروری است.
وی با بیان اینکه دانشگاه پیام‌نور تفاهم‌نامه‌ای در قالب کارآفرینی با معاونت توسعه روستایی ریاست جمهوری در راستای حمایت از اشتغال و کارآفرینی منعقد کرده است  گفت: در این راستا مدیران کل توسعه روستایی استانداری‌ها نیز مشارکت دارند.
معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه، با بیان اینکه دانشگاه پیام نور در این تفاهم نامه آموزش کارآفرینان را در برعهده دارد  بیان داشت: کارآفرینان طرح های  اجرایی خود را ارائه می کند و بعد دوره های آموزشی متناسب با طرح آنها از سوی دانشگاه ارائه می شود.
ناجی افزود: کارآفرینانی که گواهینامه دوره آموزشی را دریافت میکنند؛ می‌توانند از تسهیلات توسعه روستایی برخودار شوند و دولت و معاونت روستایی از آن طرح حمایت می کند.
وی با بیان اینکه همه دانشجویان پیام نور و فارغ التحصیلان سایر دانشگاه‌ها می توانند از این طرح استفاده کنند تصریح کرد: این طرح در هفت استان کشور به صورت پایلوت اجرایی شده و در استان کرمان در حوزه گلیم و فرش اجرایی می شود.
معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام‌نور با اشاره به پرشوربودن و افزایش حداکثری مشارکت در انتخابات گفت: مدیران فرهنگی باید به این موضوع توجه داشته باشند؛ تریبون دانشگاه باید در اختیار همه گروه های انتخاباتی قرار گیرد نه افراد خاص.
گفتنی است در این نشست، مدیران فرهنگی استانهای کشور به بیان نظران خود پیرامون فعالیتهای فرهنگی دانشگاه پرداختند و پیرامون مسائل مختلف فرهنگی دانشجویی بحث و تبادل نظر صورت گرفت.
همچنین کانون تقریب مذاهب اسلامی دانشگاه پیام نور مرکز کرمان، با هدف ارتباط صمیمی دانشجویان تشیع و تسنن دانشگاه و جلوگیری از اقدامات تفرقه افکنانه دشمن در محیط های دانشجویی راه اندزی شد.


تمامی حقوق برای دانشگاه پیام نور محفوظ می باشد .

www.pnu.ac.ir