مراکز و واحدها
1398/9/2 شنبه
زیدآبادی رئیس واحد ریگان در جلسه کارکنان این واحد مطرح کرد:
دانشگاه مرکز تربیت نیروهای متخصص ،متعهد ،کارآمد و فعال در اجتماع است

به گزارش روابط عمومی واحد ریگان، زیدابادی رئیس این واحد ضمن تبریک هفته وحدت گفت: دانشجویان بخش مهمی از جامعه هستند و اجرای برنامه های فرهنگی و آموزشی در کنار ایجاد شور و نشاط در آنان متناسب با رعایت چارچوبها و مقررات امری ضروری است و باعث کاهش آسیبهای اجتماعی می شود.
وی حسن خلق و خوش اخلاقی را با شاخصه های خوش گویی وگشاده رویی را از فضیلت های اخلاقی مومن ذکر کرد و ترویج فرهنگ ناب اسلامی را به منظور رشد و توسعه هر مجموعه بویژه جامعه اسلامی الزامی دانست.
زیدآبادی ضمن تقدیر وتشکر از زحمات کارکنان خدوم دانشگاه به ضرورت داشتن اخلاق حسنه در برخورد با ارباب رجوع و  به ویژه با دانشجویان تأکید کرد. 
رئیس واحد ریگان  با اشاره به اینکه دانشگاه مرکز تربیت نیروهای متخصص ،متعهد ،کارآمد و فعال در اجتماع است گفت: انتظار جامعه از این خانواده بزرگ متفاوت است بنابراین باید نسبت به انجام وظایف خود مسئولانه‌تر برخورد کنیم و در عین حال در برابر عملکرد خود پاسخگو باشیم.
وی در ادامه افزود:  باید تلاش کنیم با دلسوزی، همفکری و همدلی در فضایی صمیمی جهت رسیدن به اهداف عالی دانشگاه موفق باشیم و تکریم ارباب رجوع، صداقت، امانتداری، صرفه جویی منطقی در مصرف و داشتن وجدان کاری را سرلوحه کارمان قرار دهیم.
در ادامه این جلسه، کارکنان درراستای ارتقاءکیفیت و توسعه همه جانبه دانشگاه با ارائه نظرات خود، برخی مطالبات و دغدغه‌های پیش روی را مطرح و از سوی رئیس دانشگاه به این سوالات پاسخ داده شد.

تمامی حقوق برای دانشگاه پیام نور محفوظ می باشد .

www.pnu.ac.ir