اداری مالی
1402/1/14 دوشنبه
دیدار نوروزی سرپرست استان با کارکنان ستاد و مرکز کرمان
خانم دکتر معین الدینی، با همکاران علمی و اداری ستاد و مرکز کرمان دیدار کرد.
New Page 1

دیدار نوروزی خانم دکتر معین الدینی سرپرست استان، دکتر فرهادیان معاون آموزشی و پژوهشی و دکتر خلیلی نژاد معاون اجرایی استان با کارکنان ستاد و مرکز کرمان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، خانم دکتر معین الدینی در اولین روز کاری سال 1402 با اعضای هیات علمی و کارکنان اداری ستاد و مرکز کرمان دیدار کرد و ضمن ارائه گزارشی از فعالیتهای انجام شده در سال گذشته به تبیین مهمترین برنامه های امسال دانشگاه پرداخت.

ایشان ضمن تبریک سال جدید و آرزوی سالی توأم با بهروزی و موفقیت برای همکاران و دانشجویان دانشگاه، بر تلاش و فعالیت هدفمند و برنامه ریزی شده در سال جدید تاکید کرد و افزود: سال نو، فرصت مجدد حیات است که خداوند به همه ما ارزانی داشته تا ضمن تفکر و اندیشه در معاد و رستاخیر، برنامه ریزی لازم برای ارائه خدمات بهتر و بیشتر به دانشجویان و سایر مخاطبین دانشگاه را داشته باشیم.

وی جذب بودجه از سفر ریاست جمهوری را از مهترین اقدامات انجام شده در سال گذشته ذکر کرد و ادامه داد : استان کرمان جزء محدود استانهای کشور بود که توانست این اقدام مهم را به ثمر برساند و بودجه خوبی را  برای تکمیل برخی پروژه های نیمه تمام جذب نماید.

خانم دکتر معین الدینی ادامه داد، پیگیری اعطای مجوز جذب مجدد دانشجو به واحدهای رابر، راین و شهداد، افزایش جذب دانشجو، برگزاری اولین اردوی راهیان مقاومت و تاسیس دبیرخانه دائمی آن در کرمان، همایش سراسری مدیران حراست، برگزاری سه نشست با حضور وزیر علوم و انتقال مسائل و مشکلات دانشگاه به ایشان و درخشش و موفقیت های مدیران بخش های مختلف ستاد در استان و کشور را از مهترین دستاوردهای سال گذشته دانشگاه ذکر نمود.


تمامی حقوق برای دانشگاه پیام نور محفوظ می باشد .

www.pnu.ac.ir