اخبار
1396/6/1 چهارشنبه
افتتاحیه سومین دوره طرح ضیافت اندیشه اساتید دانشگاه پیام نور استان کرمان

سومین دوره طرح ضیافت اندیشه اساتید دانشگاه پیام نور استان کرمان صبح امروز با سخنرانی خانم دکتر معین الدینی آغاز گردید.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه ، در مراسم آغاز به کار این دوره ،سرکار خانم دکتر معین الدینی با تبریک حلول ماه ذی الحجه و سالروز ازدواج حضرت علی و حضرت زهرا سلام الله علیهما ،و ضمن خوشامد گویی به اساتید بزرگوار و مدرسین این دوره ،از زحمات آقای دکتر رستمی دبیر هم اندیش استان تجلیل کرد. ایشان همچنین کسب رتبه سوم درسال گذشته را نشانه کیفیت آموزشی مطلوب و اثر بخشی این دوره ها دانست و ابراز امیدواری کرد با همت و تلاش اساتید گرانقدر مطالب این دوره ها به دانشجویان و نسل جوان منتقل شود و سبب بصیرت افزایی و افزایش آگاهی آنان گردد .

در ادامه این مراسم آقای دکتر رستمی دبیر مرکز هم اندیشی استان، در سخنانی ماه ذیحجه را ماه ولایت دانست و گفت مناسبتهای این ماه زمینه ساز و تقویت کننده باور های ولایی است .ایشان در خصوص سومین دوره طرح ضیافت اندیشه بیان داشت : در این دوره دروس اندیشه سیاسی سطح 2 ،تاریخ تمدن اسلامی سطح 1 ، اندیشه سیاسی سطح4 و کارگاههای رژیم مصرف رسانه ای و تهدیدات نوین در فضای مجازی برگزار  خواهد شد و این طرح تا نهم شهریور ماه ادامه خواهد داشت .

گفتنی است این دوره از طرح ضیافت اندیشه در شهر های کرمان وسیرجان و با حضور 60نفر از اعضای علمی سراسر استان برگزار خواهد شد .





تمامی حقوق برای دانشگاه پیام نور محفوظ می باشد .

www.pnu.ac.ir