مراکز و واحدها
1400/8/4 سه‌شنبه
برگزاری جشن «میلاد پیامبرحمت (ص)وامام صادق(ع)» در مرکز کرمان
کرمان/ جشن «میلاد پیامبرحمت (ص)وامام صادق(ع)» با حضور جمعی از دانشگاهیان در مرکز کرمان برگزارشد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه در این مراسم حجت الاسلام پور محی آبادی مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه پیام نور استان کرمان ضمن تبریک میلاد پیامبر (ص) اظهار داشت:اسلام ديني است که هدف اساسي آن تربيت فرد ديندار و بناکردن جامعه اي با شالوده صحيح اخلاقي، مطابق با اهداف و احکام ديني است.

وی افزود: ترويج رذايل اخلاقي، رابطه انسان با خدا را برهم زده و ارتباطات اجتماعي با هم نوعان را در برخوردهاي اخلاقي مختل مي کند ،و «رشد » بیرون ریختن فضایل اخلاقی است.

مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه پیام نور استان کرمان با اشاره به برخی صفات ناپسند در بین کارمندان در ادارات مثل تخریب کردن فردی در نزد مسئولین گفت: گفتن خوبی های کسی در نزد کسی برای شخص گوینده طبق آیات و روایات از طرف خداوند ثواب دارد وبدترین مردم از دیدگاه پیامبر (ص)کسی است که بین برادران مومن خود جدایی می اندازد.

حجت الاسلام پور محی آبادی افزود: پست ها وعنواین در مجموعه اداری هم تخصص علمی وهم تجربه نیاز دارد و باید براساس شایسته سالاری باشد.

مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه پیام نور استان کرمان با اشاره به ویروس کرونا افزود:کرونا یک ویروس نیست یک هشدار است که خیلی ها از خود گذشتگی وایثار کردند و تهدید را به فرصت تبدیل کردند و «رشد وبالندگی» نمودند.

حجت الاسلام پور محی آبادی افزود: رشد وبالندگی صرفا به تقدیر وتشکر نیست ،پرداختن به عیب ها هم است.
این مراسم بامولودی خوانی یکی از دانشجویان بسیجی همراه بود.

تمامی حقوق برای دانشگاه پیام نور محفوظ می باشد .

www.pnu.ac.ir