آموزش
1399/10/29 دوشنبه
پاسخ گویی تلفنی و مجازی به دانشجویان جدیدالورود
مدیر روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان کرمان از راه اندازی سیستم پاسخ گویی تلفنی و مجازی به دانشجویان خبر داد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، فهیمه جنگجو ضمن بیان این خبر افزود: در راستای پاسخ گویی و رفاه حال دانشجویان جدیدالورود، تمهیداتی در نظر گرفته شده تا دانشجویان هر مرکز و واحد بتوانند با تماس با کارشناس مربوطه سئوالات خود را پیرامون نحوه ثبت نام، انتخاب واحد و نحوه استفاده از کلاس های آنلاین دانشگاه مطرح نمایند.

ایشان ادامه داد:علاوه بر شماره های همراه و ثابت همکاران پل ارتباطی در فضای مجازی هم  ایجاد شده و دانشجویان جدید الورد می توانند با ارسال پیام به کارشناسان آموزش سئوالات خود را مطرح و پاسخ دریافت نمایند.

وی در مورد نحوه ارتباط دانشجو با پشتیبان مجازی هم افزود: دانشجویان می توانند با کلیک بر روی لینک (https:/wa.me/.........) درج شده در فایل ذیل با کارشناس مربوطه ارتباط برقرار نمایند و یا اینکه شماره ویژه اختصاص یافته برای هر مرکز و واحد را دستگاه تلفن همراه خود ذخیره نموده و در پیام رسان واتس آپ در ساعات اداری اقدام به ارسال پیام نمایند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان کرمان تاکید کرد: در دوران شیوع ویروس کرونا، دانشگاه پیام نور  توانست با بهره گیری از زیرساخت های الکترونیکی و در قالب نرم افزار adobe connect  بهترین خدمات آموزشی را به دانشجویان ارائه نماید و تلاش می شود خللی در انجام امور دانشجویان و به ویژه امر مهم  آموزش و برگزاری کلاس های آنلاین ایجاد نشود.

گفتنی است، ثبت نام پذیرفته شدگان بر اساس سوابق تحصیلی از23 دی ماه آغاز شده و  لازم است پذیرفته شدگان با مراجعه به سایت گلستان به آدرس:reg.pnu.ac.ir نسبت به بارگذاری مدارک(تحصیلی و هویتی) اقدام نموده و پس از تایید کارشناس مربوطه و دریافت شماره دانشجویی ضمن ورود مجدد به سامانه گلستان نسبت به انتخاب واحد اقدام نمایند.


 لیست تلفن های واتس آپ کارشناسان پاسخ گوی دانشجویان جدیدالورود 

شماره تلفن های ثابت 28 مرکز و واحد استان کرمان(کلیه کارکنان و مدیران)

تمامی حقوق برای دانشگاه پیام نور محفوظ می باشد .

www.pnu.ac.ir