آموزش
1400/9/2 سه‌شنبه
پذیرش دانشجو بدون آزمون برای نوبت بهمن ماه 1400
ثبت‌نام و انتخاب رشته نوبت بهمن ماه از روز يکشنبه 14 آذرماه در سایت سازمان سنجش آغاز شده و تا 20 آذرماه ادامه خواهد داشت.
New Page 1

 رئیس دانشگاه پیام نوراستان کرمان، با اشاره به اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور از پذیرش دانشجو بدون آزمون در مقطع کارشناسی این دانشگاه  برای نوبت بهمن ماه  1400 خبر داد.

دکتر علیرضا محدثی عنوان کرد: آن دسته از داوطلبینی که به هر دلیل موفق به ثبت نام در دانشگاهها و مراکز آموزش عالی کشور نشده اند می توانند از 14 آذر ماه، با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی:  www.sanjesh.org  ضمن مطالعه دفترچه راهنمای پذیرش دانشجو نوبت بهمن ماه، براساس علاقه مندی  رشته های دارای ظرفیت دانشگاه پیام نور را انتخاب نمایند.

ایشان ادامه داد، دانشگاه پیام نور بزرگترین دانشگاه دولتی کشور است که با روش آموزش ترکیبی، فرصت ادامه تحصیل را برای بسیاری از کسانی که امکان تحصیل به روش های سنتی و حضوری را ندارند فراهم آورده و با داشتن منابع غنی درسی و آزمون های چهارگزینه ای و استاندارد، موجب شده تا همواره درصد قابل قبولی از فارغ التحصیلان این دانشگاه در آزمون های تحصیلات تکمیلی، وکالت و قضاوت، قبول شده و حائز رتبه برتر گردند.

گفتنی است دانشگاه پیام نور استان کرمان در 175 رشته محل در 15 مرکز و واحد پذیرای علاقه مندان به تحصیلات عالی در مقطع کارشناسی می باشد.





 

تمامی حقوق برای دانشگاه پیام نور محفوظ می باشد .

www.pnu.ac.ir