آموزش
1399/6/15 شنبه
مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نور:
دانشگاه پیام نور پذیرای متقاضیان مجاز کارشناسی ارشد در 207 رشته/ تسهیلات وام برای پرداخت شهریه
مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نورگفت: دانشگاه دولتی پیام نور در 207 رشته مقطع کارشناسی ارشد در گروه های فنی مهندسی، علوم پایه، علوم انسانی، کشاورزی و هنر پذیرای متقاضیان مجاز به انتخاب رشته در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 99 است.
به گزارش روابط عمومی، امیرحسین بهروز با عنوان اینکه انتخاب رشته‌های تحصیلی آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 99 طبق اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور از امروز 15 شهریورماه آغاز می شود، اظهار داشت: کلیه داوطلبان تحصیل در دانشگاه دولتی پیام نور می توانند ضمن مطالعه دفترچه راهنما نسبت به ثبت کدرشته محل های این دانشگاه ، فرم انتخاب رشته اینترنتی خود را از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org تکمیل کنند.

ارائه آموزش الکترونیکی در دوران کرونا

وی اظهار داشت: دانشگاه پیام نور در حال حاضر دارای قریب 46 هزار دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد است و کلیه دروس در این دانشگاه به شیوه آموزش ترکیبی (نیمه حضوری و آنلاین) ارائه می شود.
وی با عنوان اینکه در دوران شیوع کرونا دانشگاه پیام نور کلیه کلاس های خود را بنا به درخواست و انتخاب دانشجویان به صورت الکترونیکی برگزار کرده است، افزود: در سال تحصیلی جدید نیز این دانشگاه تابع دستورات و مقررات ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا بوده و ضمن تاکید بر حفظ سلامت دانشجویان، خدمات آموزشی مورد نیاز را به صورت الکترونیکی ارائه خواهد کرد.

تسهیلات وام شهریه تا سقف 20 میلیون تومان
امیرحسین بهروز درخصوص وام شهریه دانشجویان نیز گفت: همه داوطلبان باید درنظر داشته باشند که کلیه دانشجویان دانشگاه پیام نور علاوه بر وام صندوق رفاه وزارت علوم، از تسهیلات وام شهریه این دانشگاه تا سقف 20 میلیون تومان نیز برخوردار خواهند بود به نحوی که می توانند کل شهریه هر ترم خود را با استفاده از وام بانکی با کارمزد یک و 4 دهم درصد پرداخت کنند.
وی یادآور شد: دانشگاه دولتی پیام نور کمترین میزان شهریه را نسبت به دیگر دانشگاه های شهریه بگیر دریافت می کند و شهریه ثابت دانشجویان در مقطع کارشناسی ارشد این دانشگاه حدود یک میلیون و 300 هزار تومان است.
شایان ذکر است، داوطلبان برای دسترسی به نتایج اولیه آزمون ورودی مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 99 می توانند به درگاه اطلاع‌رساني اين سازمان به نشاني www.sanjesh.org  مراجعه نمايند و با وارد کردن شماره داوطلبي يا شماره پرونده و همچنين مشخصات شناسنامه‌اي (نام‌خانوادگي و نام، شماره شناسنامه و تاريخ تولد) و يا اطلاعات كارت اعتباري نتیجه آزمون را مشاهده کنند.
ضمناً آن دسته از متقاضیاني كه بر اساس محتوای كارنامه مذكور مجاز به انتخاب رشته‌هاي تحصيلي در اين آزمون شده‌اند، لازم است براساس مفاد اين اطلاعيه نسبت به دريافت دفترچه راهنماي انتخاب رشته‌هاي تحصيلي (شماره 2) و همچنين تكميل فرم انتخاب رشته‌هاي اينترنتي خود در موعد مقرر اقدام کنند.

تمامی حقوق برای دانشگاه پیام نور محفوظ می باشد .

www.pnu.ac.ir