اداری مالی
1401/8/24 سه‌شنبه
مراسم تکریم و معارفه مدیر امور مالی استان برگزارشد.
خانم دکتر قوام آبادی به سمت مدیر امور مالی دانشگاه پیام نور استان منصوب شد.
New Page 1

مراسم تکریم و معارفه مدیر امور مالی استان با حضور خانم دکتر معین الدینی سرپرست استان، حجه الاسلام پور محی آبادی مسئول دفتر نهاد رهبری دانشگاه، دکتر فرهادیان و دکتر خلیلی نژاد معاونین استان، مدیران و همکاران ستاد استان و روسای مراکز و واحدها از طریق ارتباط تصویری برگزارشد و سرکار خانم دکتر قوام آبادی به سمت مدیر مالی استان منصوب و از زحمات جناب آقای مهدی علینقی قدردانی به عمل آمد.

در ابتدای این مراسم، حجه الاسلام پور محی آبادی مسئول دفتر نهاد رهبری دانشگاه در سخنانی به لزوم بصیرت افزایی در جامعه برای شناخت دقیق حق از باطل تاکید کرد و گفت:اگر بر اساس بینش صحیح حرکت نکنیم، دشمن سخنان کذب و باطل را با قدرت رسانه ای خود، در قالب روایت صحیح به جامعه تحمیل می کند و با موج سواری امنیت روانی جامعه را به هم می ریزد.

سپس خانم دکتر معین الدینی سرپرست دانشگاه پیام نوراستان، به معرفی مدیر جدید مالی استان پرداخت و از تلاش های مدیر سابق قدردانی به عمل آورد. 

ایشان تغییر در پست های مدیریتی را یه ویژگی ذاتی هر سیستم پویا عنوان کرد و ابراز امیدواری کرد، این تغییرات بتواند با استفاده بهینه از همه ظرفیت ها، تحول آفرین باشد و با تجربیاتی که کسب شده، عملکرد مناسبی در سیستم ایجاد کند.

ایشان ضمن تشکر از آقای علینقی که در مدت تصدی مسئولیت، به خوبی انجام وظیفه نمودند به معرفی خانم قوام پرداخت و ایشان را فردی پاکدست، امین و با تجربه معرفی کرد و افزود:در زمان مسئولیت ایشان، شاهد نظم و انضباط مالی، در دانشگاه بیش از گذشته باشیم.

در پایان این مراسم، به پاس خدمات ارزنده مدیر مالی سابق دانشگاه از وی تجلیل و حکم انتصاب مدیر جدید به ایشان تحویل شد.

تمامی حقوق برای دانشگاه پیام نور محفوظ می باشد .

www.pnu.ac.ir