مراکز و واحدها
1396/7/5 چهارشنبه
افتتاح سالن چند منظوره دانشگاه پیام نور واحد ریگان

مراسم افتتاح سالن چند منظوره واحد ریگان با حضور آقای مهندس رزم حسینی  استاندار کرمان، سرکار خانم دکتر معین الدینی، رئیس  دانشگاه پیام نور استان و خیـّر فرهیخته جناب آقای حاج غلامرضا مولایی  و جمعی از مسئولین این شهرستان  برگزار گردید .

به گزارش روابط عمومی دانشگاه در این مراسم ابتدا دیکلمه ای توسط یکی از دانشجویان دانشگاه قرائت گردید و در مراسمی از زحمات خیّر گرانقدر ، آقای حاج غلامرضا مولایی که تمامی هزینه های ساخت این پروژه را پرداخت نموده اند، تقدیر شد. استاندار کرمان در سخنانی ، وجود چنین انسانهای ارزشمندی که با مال خود در راه خدا جهاد می نمایند و وسیله تعالی و پیشرفت جامعه را فراهم می اورند، را یک موهبت الهی خواند و گفت : دانشگاه پیام نور ریگان تنها مرکز آموزش عالی در این شهرستان است و فضای فیزیکی مناسبی برای تربیت علمی و فکری جوانان این شهرستان مهیا نموده  و اقدامات تکمیلی  خیرین بزرگوار زمینه هر چه بیشتر این مهم را فراهم می کند  .

در ادامه این مراسم سالن چند منظوره حضرت علی ابن ابیطالب (ع) دانشگاه پیام نور واحد ریگان با دستان خیر نیکوکار حاج غلامرضا مولایی افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت .

لازم به ذکر است این پروژه با زیربنای 800 متر مربع، در مدت 9 ماه به اتمام رسیده و برای ساخت آن بالغ بر 7.5 میلیارد ریال هزینه شده است.
 






تمامی حقوق برای دانشگاه پیام نور محفوظ می باشد .

www.pnu.ac.ir