اخبار
1400/10/13 دوشنبه
رئیس دانشگاه پیام نور در پیامی به مناسبت سالروز پرواز آسمانی سردار حاج قاسم سلیمانی
سردار سلیمانی طلایه دار آرمان های انقلاب اسلامی و 8 سال دفاع مقدس است
New Page 1

رئیس دانشگاه پیام نور در پیامی به مناسبت سالروز شهادت شهید والا مقام، سردار سرفراز حاج قاسم سلیمانی گفت: سردار سلیمانی طلایه دار آرمان های انقلاب اسلامی و 8 سال دفاع مقدس است.

به گزارش روابط عمومی، دکتر ابراهیم تقی زاده در این پیام آورده است:

سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی موثرترین فرد مبارز با عناصر تروریسم در منطقه و جهان و نماد بارزی از ولایتمداری، عزت، غیرت، استکبار ستیزی و دفاع از مظلوم بود که در راستای آرمان های انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس، به معنای واقعی و ایثارگرانه مبارزه کرد.

شهید سلیمانی صلابت و بزرگیش را به رخ عالم کشید و شهادتش سرمنشاء جوششی تازه در انسان‌های آزاده و نسل حاضر چه در داخل و چه در خارج از مرزهای انقلاب اسلامی ایران شد. از این رو تمام آزادی‌خواهان جهان او را مدافع ملت‌ها و حافظ آرامش و امنیت در منطقه می دانند و الحق که نام سردار دل‌ها برازنده اوست.

بدون شک، پرچم برافراشته این شهید گرانقدر با اهتمام ویژه دانشگاهیان برای ترویج تفکر سردار دل ها در دل و ذهن مردم و به ویژه جوانان ، با قدرت و اقتدار بیشتر در اهتزار باقی خواهد ماند و جوانان این مرز و بوم با آگاهی، ایمان راسخ، توکل به خدا در راستای حفظ کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی گام برداشته و در برابر استکبار جهانی خواهند ایستاد.

اینجانب به نمایندگی از خانواده بزرگ دانشگاه پیام نور، سالروز شهادت پرافتخار فرمانده پرآوازه سپاه قدس اسلام را تبریک و تسلیت عرض نموده و اعلام می کنم دانشگاهیان پیام نور ترویج تفکر و مکتب حاج قاسم سلیمانی و همچنین بیعت با آرمان های انقلاب، شهدا و نظام مقدس جمهوری اسلامی را مهم ترین وظیفه خود دانسته و در این جهت اهتمام ویژه خواهند داشت.





 

تمامی حقوق برای دانشگاه پیام نور محفوظ می باشد .

www.pnu.ac.ir