.
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور اعلام نمودند :
پیرو دستور العمل شماره 52943/3/د مورخ 3/10/97 و بر اساس تقویم آموزشی نیمسال دوم 98-97 در خصوص اخذ دروس الکترونیکی توسط دانشجویان مراکز و واحد ها ترتیبی اتخاذ گردد دانشجویان با رعایت ضوابط مربوط تا پایان زمان حذف و اضافه نسبت به انتخاب دروس الکترونیکی اقدام نمایند. شایان ذکر است انتخاب دروس الکترونیکی به دلایل زیر بعد از زمان مذکور و از طریق پردازش "اصلاح نمره و درس" امکانپذیر نمی باشد بنا بر این در خصوص مکاتبات اخذ دروس الکترونیکی پس از زمان حذف و اضافه، اقدامی صورت نمی گیرد.
- انتقال اطلاعات دانشجو به سامانه مدیریت یادگیری الکترونیکی(LMS) امکانپذیر نیست و دانشجو نمی تواند از سامانه مذکور استفاده نماید. دانشجویانی که پس از زمان حذف و اضافه نسبت به اخذ درس الکترونیکی اقدام می کنند در کلاس های الکترونیکی عضو نخواهند شد بنابر این ارتباطی با استاد درس نیز نخواهند داشت.
- هیچ یک از کنترل های ثبت نام در پردازش "اصلاح نمره و درس" موثر نبوده و عملا برای دانشجویان بدون هیچ کنترلی درس الکترونیکی انتخاب می شود که این امر موجب بروز مشکلات متعدد در روند فارغ التحصیلی دانشجو خواهد شد.