اخبار
1399/3/26 دوشنبه
اطلاعیه بسیار مهم
شیوه برگزاری امتحانات پایان ترم دانشگاه پیام نور استان کرمان اعلام شد

.

باتوجه به شرایط خاص ناشی از شیوع ویروس کرونا و با هدف حفظ سلامتی دانشجویان و خانواده های محترم شان و هم چنین شرکت آسان و بدون دغدغه و همراه با آرامش دانشجویان در امتحانات، پس از ساعت ها بحث و تبادل نظر کارشناسان دانشگاه و ارایه پیشنهادات متعدد برای چگونگی برگزاری امتحانات پایان ترم، در نهایت شیوه نامه برگزاری این امتحانات از سوی ستاد امتحانات دانشگاه پیام نور استان کرمان تدوین و به شرح زیر منتشر شد:
کلیه اساتید محترم ملزم به واردکردن نحوه برگزاری آزمون در سامانه azmoon.pnuk.ac.ir  هستند. دانشجویان عزیز هم در اولین اقدام باید به این سامانه مراجعه نمایند و در قسمت پیام که در پایین صفحه آمده است از شیوه آزمون مربوط به دروس خود مطلع شوند.
♦️شیوه های مختلف شرکت در آزمون پایان ترم:
1- سایت azmoon.pnuk.ac.ir
دانشجویان عزیز می توانند در تاریخ و ساعت مقرر برای هر امتحان به سامانه  azmoon.pnuk.ac.ir مراجعه و پس از دریافت سوالات امتحانی و پاسخگویی به آنها، پاسخنامه را از طریقی که استاد اعلام کرده ارسال نمایند.
🔺نکات:
◀️ الف) دانشجویان عزیز می توانند از هم اکنون تا 24 ساعت قبل از برگزاری آزمون به سامانه مذکور مراجعه و از شیوه برگزاری آزمون توسط استاد مطلع شوند.
◀️ ب) در این سامانه در قسمت پیام، استاد  مربوطه نحوه ارسال پاسخنامه را تعیین می کند. مثلا پاسخ نامه از طریق همین سامانه ارسال شود (بعد از تکمیل پاسخنامه  عکس بگیرید و بارگذاری کنید) یا استادی پیام می گذارد از طریق وات ساپ به شماره .....، یا از طریق ایمیل  یا نرم افزار پیام من  و یا از طریق لینک گوگل فرم و...

◀️ ج) کلیپ آموزشی نحوه شرکت در امتحانات در شبکه های اجتماعی دانشگاه به آدرس kermanpnuk@ به زودی منتشر می شود.
🔹در همه این شیوه ها جهت رفع دغدغه و نگرانی دانشجو استاد سوالات خود را در سایت : azmoon.pnuk.ac.ir جهت مشاهده دانشجو در زمان امتحان بار گذاری میکند که اگر احیانا شیوه پیشنهادی استاد جهت ارسال پاسخنامه فراهم نبود دانشجو از طریق همان سایت آزمون پاسخنامه را برای استاد خود ارسال نماید.
2- برگزاری امتحان در اپلیکیشن موبایلی پیام من
در صورتی که استاد اپلیکشن  پیام من را بعنوان شیوه امتحان  پایان ترم پیشنهاد داده باشد، دانشجویان می توانند نرم افزار «پیام من» را بر روی گوشی تلفن همراه خود نصب نمایند و در تاریخ و ساعت مقرر برای هر امتحان، از طریق این نرم افزار سوالات امتحانی را دریافت و پس از پاسخ به آنها برای استاد مربوطه ارسال نمایند.
🔺 توجه:👇
◀️ الف) لینک دانلود و نصب نرم افزار «پیام من» http://apps.pnu.ac.ir
◀️ ب) کلیپ آموزشی نحوه شرکت در امتحانات از طریق نرم افزار «پیام من» به زودی در شبکه های اجتماعی دانشگاه به آدرس:kermnpnuk@منتشر می شود.
3- برگزاری امتحان به صورت حضوری:
🔸توضیح: اگر دانشجویی امکانات لازم برای شرکت در آزمون های مجازی و غیر حضوری را نداشته باشد یا به هر دلیلی مایل باشد همانند ترم های گذشته به صورت حضوری و کاغذی در امتحانات شرکت نماید باید حداکثر تا 11 خرداد در سامانه azmoon.pnuk.ac.ir  نحوه امتحان خود را حضوری انتخاب کند.
🔸این دسته از دانشجویان می بایست با رعایت پروتوکل های بهداشتی و همراه داشتن ماسک و دستکش در تاریخ و ساعت مقرر، طبق روال ترم های گذشته در دانشگاه حضور یافته و در امتحانات حضوری شرکت نماید.
🔴نکات مهم:👇
◀️ الف: اگر دانشجویی در زمان مقرر و در سامانه azmoon شیوه شرکت در امتحانات را «حضوری» انتخاب نکرده باشد نمی تواند در امتحانات حضوری شرکت نماید.
◀️ ب: دانشجویان عزیز با توجه به وجود شیوه های مختلف شرکت در آزمون، نسبت به وقوع اتفاقات پیش بینی نشده نظیر قطعی اینترنت در زمان برگزاری آزمون نگران نباشند.
◀️ ج: تاریخ و ساعت برگزاری هر امتحان در کارت شرکت در آزمون دانشجویان درج شده است.

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر