اخبار
1399/2/22 دوشنبه
رئیس دانشگاه پیام نور اعلام کرد:
برگزاری آزمونهای پایان نیمسال جاری دانشگاه پیام نور به صورت غیرحضوری

.

دکتر محمدرضا زمانی گفت: آزمونهای پایان نیمسال جاری دانشگاه پیام نور به دلیل شیوع بیماری کرونا به صورت غیرحضوری برگزار می شود.
به گزارش اداره کل روابط عمومی، رئیس دانشگاه پیام نور با عنوان اینکه این اولین بار است که آزمونهای پایان نیمسال این دانشگاه از حالت متمرکز و سراسری خارج می شود، افزود: از آنجا که نمی دانیم تا زمان برگزاری امتحانات چه تعداد از استانها در وضعیت سفید خواهند بود، امتحانات پایان نیمسال جاری به صورت غیرمتمرکز و غیرحضوری با محوریت مراکز دانشگاه پیام نور در سراسر کشور و اساتید دروس برگزار می شود.
وی با عنوان اینکه تامین سلامت روانی و جسمی دانشجویان و ایجاد فضایی بی دغدغه و با امنیت خاطر برای برگزاری امتحانات در اولویت قرار دارد، اظهار داشت: دانشگاه پیام  نور در راستای پروتکل های ستاد ملی مبارزه با کرونا تلاش می کند هماهنگی ها را مطابق تقویم آموزشی انجام دهد تا دانشجویان در زمان مقرر امتحانات خود را بر اساس ارزشیابی های استاد در قالب آزمون الکترونیکی و یا سایر روش های ارزشیابی بگذرانند.
وی تاکید کرد: تقویم آموزشی در دانشگاه پیام نور به هیچ عنوان تغییر نخواهد کرد و آزمونها دقیقا مطابق با جدول زمان بندی آزمونها به نحوی که ذکر شد، برگزار می شود.
وی از برگزاری ترم تابستان مطابق با تقویم آموزشی خبر داد و گفت: در صورت ادامه شیوع بیماری و خطر ابتلای دانشجویان ارائه دروس نظری در ترم تابستان نیز به صورت الکترونیکی بوده و دروس عملی به محض اعلام ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا و بدون محدودیت زمانی برای دانشجویان ارائه خواهد شد.
دکتر زمانی با عنوان اینکه دانشجویان کلیه اطلاعات آموزشی مربوط به دوره کرونا را میتوانند  از پرتال دانشگاه به نشانی www.pnu.ac.ir دریافت کنند، افزود: جلسات دفاع رساله و پایان نامه و ارائه پروپوزال دانشجویان نیز به صورت الکترونیکی در حال انجام است.
وی در پایان ابراز امیدواری کرد: دانشجویان در کمال آرامش و بی دغدغه به سلامت نیمسال جاری را به پایان برسانند.

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر