اخبار
1399/2/14 یکشنبه
جلسه ویدئو کنفرانس رییس استان با روسای مراکز و واحدها
اولین جلسه روسای مراکز و واحدهای استان در سال 99، به صورت غیر حضوری برگزار شد.

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، در این جلسه دکتر علیرضا محدثی زرندی رئیس دانشگاه پیام نور استان، به بیان مهمترین مسائل جاری استان پرداخت و سیاست های کلان دانشگاه را  در سال جاری در  حوزه های آموزشی، مالی ، اداری و...  تبیین نمود.
ایشان برگزاری دروس دانشجویان به صورت الکترونیکی و مشارکت فعال اساتید در این کلاس ها را یک تجربه موفق برای استان ارزیابی نمود و آنرا پشتوانه علمی آموزش استان در آینده خواند و گفت :در مهر ماه امسال سامانه جامع lms  در منطقه 8 دانشگاه مستقر خواهد شد و دروسی که تعداد دانشجوی آنها به حد نصاب نرسد به صورت منطقه ای در این سامانه برگزار خواهند شد.
ایشان در بخشی دیگر از سخنان خود، گزارشی از وضعیت منابع مالی استان ارائه کرد و ضمن تاکید بر انضباط مالی و صرفه جویی در منابع، بر جذب منابع خیرین، پیگیری فروش اموال مازاد، تهاتر بدهی های دانشگاه با شهرداری ها و تکمیل پروژه های نیمه تمام از طریق جذب منابع استانی تاکید کرد. 
وی با اشاره به موفقیت مهم استان کرمان در جذب درآمد های غیر شهریه ای در سال گذشته و کسب رتبه دوم در تحقق میزان پیش بینی شده و رتبه سوم در میزان خالص درآمد در بین 31 استان کشور،  از روسای مراکز و واحدها خواست برای سال جدید سند درامد زایی تدوین نمایند و به جدیت پیگیر اجرایی شدن مفاد آن باشند.
در ادامه این جلسه مدیران ستادی استان و روسای مراکز و واحدها به بیان دیدگاههای خود پرداختند.

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر