اخبار
1398/10/24 سه‌شنبه
برگزاری مراسم بزرگداشت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در مرکز کرمان
مراسم بزرگداشت سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش با حضور مسئولین ،دانشجویان و اساتید در مسجد دانشگاه پیام نور مرکز کرمان برگزار شد.

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه در این مراسم سردار حسنی سعدی از یادگاران دوران دفاع مقدس با اشاره به ویژگیهای شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی گفت: حاج قاسم سلیمانی دارای ابعاد شخصیتی گسترده‌ای است که نسل جوان امروز باید با این شخصیت و اقدام‌های ایشان بیشتر آشنا شوند. 
وی با بیان اینکه شهید سلیمانی نماد مبارزه با کفر و استکبار بود، گفت: آن شهید بزرگوار درتمامی کارها همواره رضایت الهی را در نظر می گرفت و دنیا در نظر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بسیار کوچک و بی ارزش بود.
 سردار حسنی سعدی افزود: احترام به ایثارگران وخستگی ناپذیر بودن از ویژگیهای دیگر شهید حاج قاسم سلیمانی بود.
وی افزود:حاج قاسم سلیمانی، سال ها به دنبال شهادت بود که سرانجام بعد از سال ها مجاهدت مخلصانه و شجاعانه در میدان های مبارزه با شیاطین و اشراری همچون آمریکا به درجه رفیع شهادت نائل گشت.
در این مراسم دکتر علیرضا محدثی رئیس دانشگاه پیام نور استان ، حجت الاسلام پور محی آبادی مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه پیام نور استان ،معاون ،مدیران ،کارکنان استان و دکتر حسین رشیدی نژاد رئیس مرکز و معاونین ومدیران وکارکنان مرکز حضور داشتند. 
همچنین در این مراسم یاد و خاطره جان باختن تعدادی از شرکت‌کنندگان در مراسم تشییع پیکر شهیدحاج قاسم سلیمانی در کرمان و سانحه سقوط اندوه‌بار هواپیمای مسافربری اوکراینی گرامی داشته شد.
این مراسم با مداحی یکی از مداحان اهل بیت همراه بود و در پایان این مراسم حضار ،مهمان سفره با بر کت شهدا بودند.


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر