اخبار
1398/9/12 سه‌شنبه
رئیس مرکز جیرفت در جلسه بسیج اساتید این مرکز عنوان کرد:
دانشگاهیان و استادان در تبیین گام دوم انقلاب و تزریق امید به جامعه باید نقش موثری ایفا کنند.

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، جلسه بسیج اساتید دانشگاه پیام نور مرکز جیرفت با حضور حجت السلام سعادت فر امام جمعه این شهرستان، دکتر ویسی رئیس مرکز جیرفت و اساتید هیئت علمی و مدعو بسیجی این مرکز با موضوع محوری، تبیین اهداف و چشم انداز گام دوم انقلاب در سالن کنفرانس این مرکز تشکیل گردید.
در این نشست، دکتر ویسی در تبیین گام دوم انقلاب مطالبی را بیان کرد و افزود: در گام نخست، انقلاب اسلامی به دنبال نهادسازی و تثبیت ریشه های انقلاب بوده است اما در گام دوم و پس از سن چهل سالگی انقلاب به دنبال تحقق آرمانهای بزرگ در جهت تمدن سازی و الگو شدن در جهان اسلام و عرصه بین المللی می باشد.
ایشان ادامه داد: امید، موتور محرک جامعه است و بدون امید، جامعه دچار ایستایی و میرایی میگردد. دانشگاهیان و استادان در تبیین گام دوم انقلاب و تزریق امید به جامعه باید نقش موثری ایفا کنند.
در این جلسه همچنین، حجت السلام سعادت فر در خصوص اهمیت  نشاط در جامعه سخن گفت و تاکید کرد: جامعه از دید رهبری نیاز به نشاط و امید باطنی و درونی دارد، هر چند برخی نشاط ظاهری و بیرونی (برگزاری کنسرت، شادیهای لحظه ای و ...) را محور کار قرار می دهند. ولی از نگاه اسلامی و دینی نشاط باطنی اساس کار و پایدارتر و برای جامعه مفیدتر است.


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر