اخبار
1398/7/17 چهارشنبه
دکتر زمانی در جمع کارکنان مرکز سیرجان مطرح کرد:
تبدیل وضعیت استخدامی همکاران از اولویت های مهم دانشگاه است

.

رییس عالی دانشگاه پیام نور که هشتمین سفر استانی خود را دیشب از شهربابک در استان کرمان آغاز کرده بود صبح امروز پس از بازدید از بخش های مختلف مرکز سیرجان در جمع کارکنان این مرکز حاضر و به سوالات آنان پاسخ داد. 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور سیرجان در این دیدار که دکتر کریمی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه، دکتر  محدثی رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمان و مهندس بهروز مدیرکل روابط عمومی نیز حضور داشتند؛ دکتر زمانی طی سخنانی راه اندازی مراکز رشد را یکی از اولویت های مهم دانشگاه پیام نور اعلام  کرد و افزود: یکی از این مراکز رشد در کرمان به بهره برداری می رسد.
وی مرکز سیرجان را یکی از مراکز خوب دانشگاه پیام نور معرفی کرد و در پاسخ به سوال یکی از کارکنان در رابطه با تبدیل وضعیت استخدامی آنها گفت: با نظر مساعد مجلس و همکاری و همراهی نمایندگان به زودی تبدیل وضعیت کارکنان که از اولویت های مهم دانشگاه است، اجرایی خواهد شد.
نماینده مردم سیرجان و بردسیردر مجلس نیز طی سخنانی تعامل موثر دانشگاه پیام نور با مجلس شورای اسلامی و حضور ماهانه رئیس عالی این دانشگاه در مجلس را اقدامی ستودنی عنوان و تأکید کرد: رایزنی های بسیار خوبی در خصوص تبدیل وضعیت کارکنان دانشگاه انجام شده که نوید بخش اتفاقات خوبی است که به زودی رخ خواهد داد.
شهباز حسن پور دانشگاه پیام نور را بی حاشیه ترین مجموعه قدرتمند نظام آموزش عالی کشور معرفی کرد که همدلی بسیارخوبی در ارکان مدیریتی این دانشگاه وجود دارد.
گفتنی است قرار است در هشتمین سفر استانی هیأت رئیسه دانشگاه پیام نور از 20 مرکز و واحد این دانشگاه در استان کرمان بازدید و از نزدیک مسائل و مشکلات آنها بررسی و برای رفع موانع تصمیم گیری شود.



 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر