اخبار
1398/6/5 سه‌شنبه
رئیس مرکز کرمان در جمع اعضای هئیت علمی
ارتقای کیفیت و افزایش سرعت در ارائه خدمات به دانشجویان ضروری است

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه ،دکتر حسین رشیدی نژاد رئیس مرکز کرمان در جمع اعضای هئیت علمی اظهار داشت:برای افزایش رضایتمندی دانشجویان، باید به دنبال ارتقای کیفیت و افزایش سرعت در ارائه خدمات باشیم.
وی با اشاره به بخشهایی از مشکلات وآسیب های پیش روی دانشگاه اظهارداشت: برای ارتقای سطح دانشگاه و عبور از مشکلات بایستی تلاش خود را مضاعف نماییم.
رئیس مرکز کرمان بر، برگزاری به موقع کلاسها ، ارائه خدمات مشاوره ایی به دانشجویان و نظارت بر حضور مدرسین مدعو  تاکید کرد.
دکتر حسین رشیدی نژاد افزود: ادامه حیات دانشگاه به جذب حداکثری دانشجو است و باید در جهت ارائه خدامات بهتر به دانشجویان تلاش کنیم .
وی ضمن تشکر از اعضای محترم علمی که طبق برنامه در دانشگاه حضور داشته و با احساس مسولیت به دانشجویان مشاوره و راهنمایی می دهند، بر اهمیت حضور منظم اعضای هیئت علمی تاکید کرد و گفت: با جدیت و احساس مسئولیت و با استفاده از پتانسیل اعضای محترم هیئت علمی در همه حوزه ها، می توان جایگاه دانشگاه را ارتقا داد.
همچنین دکتر علیرضا نجف زاده معاون مرکز کرمان با تاکید به بر نامه ریزی کلاسها گفت: برنامه ریزی و برگزاری دقیق کلاسها باعث افزايش رضايتمندي دانشجویان می شود.
وی از راه اندازی سامانه برنامه ریزی و اعلام برنامه کلاسی"سهبا" خبر داد و اظهار داشت: با راه اندازی این سامانه ،علاوه برایجاد نظم و انضباط، از سردرگمی در برنامه کلاسی جلوگیری می شود.
در این نشست آقای دکتر علیرضا محدثی رییس استان و دکتر محسن میرحبیبی معاون استان نیز حضور داشتند و ضمن شنیدن نظرات وپیشنهادات مدیران گروه و اعضای هیئت علمی مرکز راه کارهای لازم را ارایه کردند.



 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر