اخبار
1398/5/29 سه‌شنبه
برگزاری جشن فارغ التحصیلی 80 دانش آموخته مرکز رفسنجان همزمان با عید سعید غدیر
حمایت از طرح های کارآفرینی فارغ التحصیلان صورت می گیرد.

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، این مراسم با حضور رئیس مرکز رفسنجان دکتر مهرابی گوهری، مسئول دفترنهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه پیام نور استان حجه الاسلام پورمحی آبادی و جمعی از مدیران مرکز و اعضای هئیت علمی دانشگاه و خانواده دانش آموختگان برگزار گردید.
در این مراسم، دکتر مهرابی در بیانات کوتاهی ضمن خوشامدگویی به مدعوین و تبریک عید سعید غدیر بر ضرورت تشکیل کانون فارغ التحصیلان دانشگاه تاکید و حمایت از طرح های کارآفرینی دانش آموختگان را یک ضرورت خواند.
  ایشان خروجی دانشگاه پیام نور را دانشجویانی با کیفیت علمی مناسب ارزیابی کرد و با برشمردن ویژگیهای دانشگاه از دانش آموختگان خواست مبلغان خوبی برای جذب حداکثری دانشجو جدید باشند 
در ادامه این جشن، آقای پورمحی آبادی مسئول دفترنهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه پیام نور استان، ضمن تبریک عید سعید غدیرگفت: در فرهنگ اسلام برای کسب علم و دانش مرز ها برداشته شده و هیچ محدودیتی برای فراگیری علم و دانش وجود ندارد.
 ایشان افزودند:در فرهنگ اسلام کسب علم و دانش به سن و سال نیست و لذا واژه فارغ التحصیل در ادبیات دینی ما غریب است و طبق تعالیم دینی تا لحظه مرگ باید دنبال کسب علم و دانش باشیم.
این مراسم با برنامه های متنوعی از جمله مسابقه، موسیقی، تجلیل از نخبگان ورزشی، برش و توزیع کیک فارغ التحصیلی،  تئاتر و مولودی خوانی همراه بود و لوح سپاس و تندیس یادمان به فارغ التحصیلان اهدا گردید.





 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر