اخبار
1398/2/15 یکشنبه
با هدف آشنایی دانشجویان با کسب و کارهای نوین و دیجیتال برگزار شد
كارگاه آموزشی مهارتهای كارآفرینی و كسب و كارنوین در واحد ریگان

.

به گزارش روابط عمومي واحد ریگان، به همت انجمن علمی روانشناسی این واحد، کارگاه آموزشی  مهارتهاي كارآفريني و كسب و كار نوین، با حضور دانشجویان و فارغ التحصیلان  توسط دکتر عظیمی  برگزار شد.
دکتر عظیمی مدیر عامل شرکت دانش بنیان پارک علم وفناوری استان کرمان، کارآفرینی را فرآیندی توصیف کرد که در آن ایده و فکر نو با سازماندهي منابع از طریق فرآیند ایجاد کسب و کار اعم از کسب و کار الکترونیکی یا اینترنتی، کسب و کار خانگی، کسب و کار خانگی و... سبب کسب درآمد برای فرد میشود و عموما با مخاطره ی مالی همراه خواهد بود.
وی در ادامه به مهمترین اجزاء فرآیند کارآفرینی اشاره کرد و افزود: فرآیند کارآفرینی شامل: كارآفرين، فرصت، ساختار، خلاقيت ونوآوري می باشد و کارآفرین با تجزیه و تحلیل و شناسایی موقعیت های بازار، فرصت هایی را که از ظرفیت بالایی برخوردارند شناسایی و برای تحقق آنها تلاش می کند
گفتنی است، سرفصل های این کارگاه بر اساس فصول استاندارد مهارتهاي كارآفريني و كسب و كار شامل:كارآفريني(مباني نظري)، روش تهيه و تدوين طرح كسب و كار، مراحل تاسيس و راه اندازي كسب و كار، قوانين و مقررات كسب و كار، روشهاي تامين منابع براي كسب و كار، بهره برداري و مديريت محصول يا خدمات و بازاريابي و فروش كالا بود که توسط استاد عظیمی ارائه گردید.



 

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر