اخبار
1398/1/20 سه‌شنبه
با هدف ترویج سبک زندگی ایرانی –اسلامی در واحد ریگان برگزار شد:
کارگاه آموزشی تا ساحل آرامش

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، کارگاه آموزشی تا ساحل آرامش با حضور حجه الاسلام والمسلمین پورجهانگیر، اساتید و دانشجویان در سایت دانشگاه واحد ریگان  با هدف تحکیم بنیان خانواده و ارائه راهکارهای عملی در جهت داشتن نسلی سالم و پویا برگزار شد.
آقای دکتر رحیم زاده رئیس دانشگاه واحد ریگان در ابتدای این کارگاه گفت :خانواده سنگ بنای جامعه انسانی است و در استحکام روابط اجتماعی و رشد افراد جامعه نقش مهمی دارد. اولین شرط داشتن جامعه ای سالم و پویا، سلامت و پایداری خانواده است و بدون آن نه تنها هویت انسانی بشر نابود می شود بلکه همه ی تلاش های فردی و اجتماعی نیز  بی ثمر و نافرجام خواهد ماند.از این روست که تلاش جهت استحکام خانواده و سلامت آن، زمینه سلامت و سعادت عمومی را فراهم می سازد.
در ادامه جناب حجه الاسلام والمسلمین پورجهانگیر خاطر نشان کرد: این نهاد مقدس نیز ممکن است دچار آسیب هایی شود که سلامت آن را تهدید کند به طوری که  موجب خدشه دار شدن  روابط سالم اعضای خانواده با یکدیگر می شود.لذا تبیین عوامل ثبات و دوام خانواده یا سستی پایه های آن، راهکارهای تقویت و تحکیم بنیان خانواده با تاکید بر مهارتهای ارتباطی از مهترین مسائل این حوزه هستند.
وی گفت: مهارت‌های همسر داری، چگونگی تربیت فرزند ، راهکار کسب آرامش در خانواده، شناخت نوجوانان امروز و نوع تعامل، آسیب‌شناسی فضای مجازی و راهکارهای مقابله با آن‌ها و...از مباحث مهم در تحکیم بنیان خانواده هستند که باید جدی گرفته شوند.
در پایان این کارگاه  به سئوالات دانشجویان پاسخ داده شد .


 

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر