اخبار
1398/1/21 چهارشنبه
بازدید دانشگاهیان پیام نور استان کرمان از گنبد در حال ساخت حرم مطهر امام حسین علیه السلام
مردم دیار کریمان افتخار ساخت گنبد امام سوم شیعیان را دارند.

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، رئیس، مدیران و جمعی از کارکنان ستاد استان و مرکز کرمان در روز ولادت امام حسین علیه السلام از محل ساخت گنبد مطهر آن امام همام بازدید نموده و از نزدیک در جریان روند ساخت گنبد مطهر امام حسین علیه السلام قرار گرفتند.
در این بازدید که به همت امور فرهنگی و دانشجویی استان انجام شد، دکتر نکوهی معاون فنی و مهندسی ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمان، توضیحات مفصلی از نحوه ساخت بخش های مختلف این سازه ارائه کرد و گفت: در ساخت این گنبد از بروزترین تکنولوژی های صنعت عمران، مکانیک و شیمی استفاده شده است.
وی خاطر نشان کرد: افتخار ساخت گنبد مطهر بارگاه ملکوتی امام حسین علیه السلام، نصیب استان کرمان گردیده و هم استانی های گرامی می توانند با خرید هر خشت مس با روکش طلا با قیمت سی میلیون ریال در این پروژه مهم و ماندگار سهیم باشند.
ایشان در خصوص سازه این طرح هم گفت: این سازه از سه بخش پایه، بخش میانی و گنبد تشکیل شده که در 84 قطعه ساخته و به کربلا منتقل و در مدت دو ماه نصب خواهد شد.
وی اظهار امیدواری کرد: انشاا... در سالروز میلاد امام حسین علیه السلام در سال آینده شاهد افتتاح و اتمام این پروژه خواهیم بود.











 

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر