اخبار
1397/10/26 چهارشنبه
مراسم معارفه معاون دانشگاه پیام نور استان کرمان برگزار شد.
با حکم ریاست عالی دانشگاه، آقای محسن میر حبیبی به سمت معاون دانشگاه پیام نوراستان کرمان، منصوب شد.

.

صبح امروز با حضور آقای دکتر علیرضا محدثی زرندی، رئیس دبیرخانه منطقه 8 کشور و ریاست دانشگاه پیام نور استان کرمان  و مدیران و کارکنان ستاد استان، آقای محسن میر حبیبی به عنوان معاون دانشگاه پیام نور استان کرمان معرفی گردید.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، آقای دکتر محدثی در این مراسم به تشریح توانمندی های دکتر میر حبیبی پرداخت و ایشان را فردی توانمند دانست وگفت:صبر و حوصله، برخورد علمی و سعه صدر از ویژگی های ایشان است و بسیار خرسندیم که ایشان این مسئولیت مهم را پذیرفتند.
ایشان، دکتر میر حبیبی را فردی شناخته شده و دارای مقبولیت در مجموعه دانشگاه دانست و گفت: عملکرد ایشان در حوزه نظارت و ارزیابی استان که چندین سال مدیر این بخش بوده اند بسیار رضایت بخش است و امیدواریم، در مسئولیت جدید نیز خوش درخشیده و گام های موثری در مسیر پیشرفت دانشگاه بردارند.
گفتنی است آقای دکتر محسن میرحبیبی، نیز در سخنانی ضمن تشکر از حسن اعتماد ریاست استان به وی، بر استفاده از همه ظرفیت های موجود در استان تاکید کرد و گفت:امیدوارم با کمک همه همکاران بتوانیم بیش از گذشته شاهد رشد و تعالی دانشگاه بوده و گامهای موثری در راستای اهداف نظام جمهوری اسلامی برداریم .
 

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر