اخبار
1397/10/4 سه‌شنبهرئیس دانشگاه پیام نور استان کرمان، در دیدار مسئول ناحیه بسیج دانشجویی بیان نمود:
بسیج دانشجویی بر غنای برنامه های فرهنگی دانشگاه افزوده است.

.

صبح امروز، آقای ناصر بهروز مسئول بسیج دانشجویی دانشگاههای استان کرمان و جمعی از همکاران ایشان، با آقای دکتر علیرضا محدثی زرندی  رئیس دانشگاه پیام نور استان دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، در این دیدار آقای دکتر علیرضا محدثی زرندی، ضمن خوشامد گویی به آقای بهروز و همکاران ایشان، از خدمات صادقانه بسیج دانشجویی استان قدردانی و تشکر نمود.

آقای دکتر علیرضا محدثی زرندی در این دیدار گفت: دانشگاه پیام نور استان کرمان با داشتن 29مرکز و واحد، 400 کارمند، 160 عضو هیات علمی، 1000 استاد مدعو، پذیرای بیش از 15000 دانشجو بوده و این بیانگر ظرفیت بالای دانشگاه پیام نور در سطح استان است، که می تواند بستر مناسبی برای فعالیتهای فرهنگی تشکل ها و انجمن های دانشگاه باشد.

ایشان گفت:سیستم آموزشی دانشگاه پیام نور محتوا محور بوده و دانشجو در هر مرکز و واحدی که پذیرفته شود محتوای آموزشی یکسانی را مطالعه می نماید و این ویژگی آنرا از دانشگاههای سنتی متمایز می نماید.

علیرضا محدثی زرندی ادامه داد: وجود سیستم سنجش واحد و متمرکز در دانشگاه پیام نور، تضمین کننده محتوا محور بودن، این دانشگاه می باشد و سبب می شود، شرایط تحصیلی یکسان و با کیفیت برای دانشجویان این دانشگاه در سراسر کشور وجود داشته باشد و از این حیث دانشگاه پیام نور گام مهمی در زمینه تحقق عدالت آموزشی برداشته است.

رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمان افزود:  بسیج دانشجویی از تشکلهای باسابقه و با عملکرد خوب در زمینه های فرهنگی است و در تمامی مراکز و واحدهای این دانشگاه، تشکل بسیج دانشجویی در حال انجام فعالیت است و توانسته به خوبی بر غنای فعالیتهای فرهنگی دانشگاه بیفزاید.

لازم به ذکر است، در ابتدای این دیدار آقای ناصر بهروز مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان کرمان نیز در سخنانی تربیت نیروی کارآمد و انقلابی ، نقش آفرینی در عرصه های مختلف علمی و فرهنگی و نگاه جذب حداکثری را سه ماموریت بسیج دانشجویی در محیط دانشگاه بیان نمود و فعالیتهای پایگاههای بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور را با کیفیت و ثمر بخش توصیف نمود .


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر