اخبار
1397/9/24 شنبه
بازدید رئیس دانشگاه پیام نور استان از مرکز سیرجان

.

دکتر علیرضا محدثی زرندی، دبیر منطقه 8 دانشگاه و رئیس دانشگاه پیام نور استان روز جمعه 23 آذر با حضور در مرکز سیرجان از روند اجرای دو آزمون بزرگی که به طور همزمان در این مرکز در حال اجرا بودند بازدید و در جریان جزئیات اجرای آنان قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور سیرجان، دکتر علیرضا محدثی زرندی ابتدا با حضور در ساختمان شماره دو  مرکز سیرجان، محل برگزاری آزمون نوزدهمین دوره فراگیر ارشد دانشگاه، از نزدیک در جریان جزئیات و نحوه اجرای این آزمون قرار گرفت.

وی سپس به سالن چند منظوره حضرت ثامن الحجج علیه السلام این مرکز رفت و از محل برگزاری آزمون استخدامی شرکت گهر زمین از شرکت های بزرگ منطقه گل گهر سیرجان بازدید کرد.

دکتر محدثی همچنین در جلسه ای با حضور دکتر احمد افروز رئیس دانشگاه پیام نور سیرجان و دیگر مدیران این مرکز در جریان آخرین وضعیت و مسائل و مشکلات مرکز سیرجان قرار گرفت و درباره چگونگی رفع آنها بحث و تبادل نظر کرد.

گفتنی است همزمان با حضور رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمان در مرکز سیرجان، معاون استاندار و فرماندار ویژه سیرجان نیز در این مرکز حضور یافت و پس از بازدید از محل برگزاری آزمون های مذکور با آقای دکتر محدثی دیدار و گفت و گو کرد.

فرماندار سیرجان در این دیدار با اشاره به اینکه دانشگاه پیام نور مجری بسیاری از آزمون های بزرگ به ویژه آزمون های استخدامی در شهرستان سیرجان است از عملکرد این دانشگاه در حوزه مهم آزمون های استخدامی ابراز رضایت کرد و از ریاست و کارکنان این دانشگاه قدردانی کرد.

دکتر مکی آبادی دانشگاه پیام نور را یکی از پتانسیل های بزرگ شهرستان در بخش علمی، آموزشی، پژوهشی و فرهنگی عنوان کرد و گفت: اثرات سازنده این دانشگاه در سطح شهرستان به وضوح قابل مشاهده است.


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر