مراکز و واحدها
1398/11/13 یکشنبه
تشکیل جلسه کمیته دانشجویی برنامه ریزی گرامیداشت ایام الله دهه فجردر واحد ریگان
به منظوربرگزاری هرچه بهتر و باشکوه تر ایام الله مبارک دهه فجر، جلسه کمیته دانشجویی جهت برنامه ریزی گرامیداشت دهه فجر در واحدریگان تشکیل شد.

.

به گزارش روابط عمومی واحد ریگان، در ابتدای جلسه زیدآبادی رئیس دانشگاه به اهداف برگزاری این جلسه اشاره کرد و افزود : هدف از تشکیل کمیته دانشجوی جهت برنامه ریزی گرامیداشت دهه فجر و نقش بی‌بدیل دانشگاه در پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی و فراهم کردن زمینه آشنایی هرچه بیشتر دانشجویان و نسل جوان امروزی با آثار، برکات و دستاوردها نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
زیدآبادی افزود : برنامه های ایام الله دهه فجر باید همراه با شور و نشاط و همچنین سعی شود دستاوردهای انقلاب اسلامی برای نسل جوان تبیین شود.
رئیس دانشگاه در ادامه تاکید کرد : اعضای کمیته دانشجویی در برگزاری منسجم، متمرکز و هماهنگ برنامه های ایام الله دهه فجر باید تلاش کنند تا با اجرای هرچه بهتر برنامه ها مشت محکمی بر دهان بدخواهان و یاوه گویان و دشمنان انقلاب اسلامی زده شود.
وی با تاکید بر تقویت و برگزاری نشست ها در ایام الله مبارک دهه فجر اشاره کرد و افزود : تقویت نشست ها در دانشگاه نقطه مثبت برای دانشگاه و همچنین باعث مشارکت اساتید و دانشجویان در برنامه های فرهنگی خواهد شد.
در ادامه اعضای حاضر در جلسه نقطه نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص نحوه برنامه های اجرایی در دهه مبارک فجر مطرح کردند.


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر