مراکز و واحدها
1398/10/7 شنبه
با اعتبار بالغ بر 23 میلیارد ریال؛
سوله ورزشی، ساختمان سردر ورودی و بخشی از پروژه محوطه سازی واحد انار افتتاح و به بهره برداری رسید

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، فاز یک سوله ورزشی، ساختمان سردر ورودی و بخشی از محوطه سازی واحد انار با حضور مهندس انارکی محمدی نماینده مردم انار و رفسنجان در مجلس شورای اسلامی، دکتر علیرضا محدثی زرندی رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمان و مسئولین محلی شهرستان انار افتتاح و به بهره برداری رسید.
مهندس انارکی نماینده مردم انار  و رفسنجان در این مراسم، با تاکید بر حمایت از دانشگاه پیام نور، گفت: دانشگاه پیام نور دارای ظرفیت های بسیار زیاد در بخش های مختلف است و  راه اندازی مراکز رشد و کارآفرینی که با هدف اشتغال زایی فارغ التحصیلان دانشگاه صورت گرفته، نمونه ای از این ظرفیت هاست که امیدواریم با حمایت های دولت و بخش خصوصی از شرکت های مستقر در مراکز رشد، فرصت تبدیل ایده به ثروت و در نهایت زمینه اشتغال زایی جوانان فراهم شود.
همچنین دکتر علیرضا محدثی زرندی دراین مراسم، از تلاش های مدیران قبلی دانشگاه در جذب بودجه و پیگیری روند ساخت این پروژه ها تشکر کرد و افزود: عملیات اجرایی این پروژه ها از سال 95 آغاز و تاکنون  بیش از 23 میلیارد ریال برای احداث آنها هزینه شده است.
گفتنی است دانشگاه پیام نور انار در سال 83 تاسیس و هم اکنون در 11 رشته کارشناسی در زمینی به مساحت 20 هکتار و با دارا بودن ساختمان آموزشی و اداری و فرهنگی با 2500 متر مربع در حال خدمت رسانی به  دانشجویان این دانشگاه می باشد.


 


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر