مراکز و واحدها
1398/9/19 سه‌شنبه
نشست هم اندیشی پیرامون آسیب های اجتماعی در محیط های دانشگاه در دانشگاه واحد ریگان برگزار شد
اولین نشست هم اندیشی و تبادل نظر پیرامون آسیب های اجتماعی در محیط های دانشگاه با حضور رئیس دانشگاه وجانشین فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان در اتاق ریاست دانشگاه واحد ریگان برگزار شد.

.

 به گزارش روابط عمومی واحد ریگان ؛ زیدآبادی رئیس واحد ریگان در این نشست بیان کرد: امر کاهش و پیشگیری از آسیب های اجتماعی یک عزم فراگیری را میطلبد از این رو نیاز داریم که کل مجموعه نسبت به بحث آسیب های اجتماعی چه در سطح دانشگاه و جامعه حساسیت لازم را داشته باشد و از همه پتانسیل های موجود در دانشگاه به نحو احسن استفاده کنیم تا شاهد ایجاد تغییر و بهبود در این زمینه باشیم.
وی افزود: محیط دانشگاه به دلیل نوع جمعیت خود که جمعیت جوان کشور را دارد، نسبت به سایر بخش های دیگر جامعه آسیب پذیر تر است از این رو با توجه به اینکه مجموعه کامل و منابع و نیروی انسانی قوی و خوش فکر را دارد و باتمام توان مضاعف نسبت به پیشگیری از این آسیب های اجتماعی درجامعه ودانشگاه اعلام آمادگی می نمائیم .
ودر ادامه  گفت: تمامی فعالیت های انجام شده در حوزه فرهنگی واجتماعی  از جمله برگزاری کارگاههای آموزشی ، نمایشگاه ،سخنرانی ،سمینار ،جشنواره های قرآن و عترت و... در دانشگاه باعث فضایی با کمترین آسیب اجتماعی وفرهنگی است.
ودر ادامه جانشین فرماندهی نیروی انتظامی بیان کرد با توجه به افزایش آسیب های اجتماعی نیاز یک عزم عمومی از سوی ادارات ونهادهای شهرستان است.
وی  با اشاره به اهمیت و ضرورت هم اندیشی در بحث آسیب های اجتماعی بر جذب همکاری دانشگاه امکان تعامل بیشترو موفق تررا می طلبد .


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر